- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to přece jednoduchá matematika, kterou zvládne malé dítě - když na to nemám a nepotřebuji to k životu, jednoduše to nekoupím. Nejde přece utrácet víc korunek, než kolik se mi jich sejde v kasičce. Bylo to pochopitelné na začátku devadesátých let, kdy lidi byli doslova hladoví po hezkém zboží, které bylo pro většinu neodstupné. Není to pochopitelné dnes, už i vzhledem k předem ohlášenému zvyšování cen po novém roce. Opakuji, chce to jen zdravý rozum a nenechat se zblbnout reklamou.
.. pravdu. Dnes se odhaduje, že zhruba u 20 miliard spotřebitelských úvěrů je ohroženo splácení. To představuje dost nešťastných lidí (jistě z vlastní blbosti).
Stejně dost nesnáším reklamu na tento druh produktů. Kdyby někdo zveřejnil reklamní slogany jako: "Naházejte výplatu do automatů, ono nějak dopadne", nebo "Prochlastejte a prokuřte co můžete, kašlete na děti". Tak bude neobyčejný kravál kolem neetické reklamy. Ale slogany typu: "S námi na to máte", nebo "Dopřejte si nyní a plaťte až pak" - to je zjevně zcela v pořádku.