Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Míra2

18. 2. 2010 9:19
Je to výsměch,

takhle už to brzy skončí rozvěšováním bolševiků po lucernách. Češi už podruhé chybu se "sametem" neudělají!

0 0
možnosti
K

kaktusak

17. 2. 2010 19:06
Na programu KSM není nic,

co by směřovalo k odstranění demokratických základů právního státu. K tomu směřuje spíš dnešní kriminalizace odlišných názorů.  

0 0
možnosti
RS

Sťor

17. 2. 2010 19:26
Re: Na programu KSM není nic,

Tento názor nechávám raději bez komentáře, zdraví mám jen jedno ...

0 0
možnosti
JB

beda venerabilis

17. 2. 2010 16:16
Měl jsi poslouchat až do konce

V posledních 15 minutách pak vysvětlil, co není a co je důvodem pro rozpuštění, a proč je lépe rozpustit než nerozpustit. A DS byla zrušena především kvůli těm několika detailům, které je od komunistů (zatím) odlišují.

0 0
možnosti
RS

Sťor

17. 2. 2010 19:28
Re: Měl jsi poslouchat až do konce

Poku chceme hovořit o právním státě, není možné aby soud rozhodoval ne podle práva , ale podle toho co je lepší - rozpustit nebo nerospustit. Tyto úvahy soudu nepatří. Ten musí rozhodnout podle faktů, jinak není nezávislý a to se stalo.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

17. 2. 2010 16:02
.

Žádný zákaz politické strany nic nevyřeší a hlavně neodstraní to,na čem ta strana profituje.Každý

stát má své extrémisty,levici,pravici,rasisty  ....apod.Ne však

zákaz,ale odstranění problémů na kterých profitují,to je co je nejvíce

zlikviduje.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

17. 2. 2010 16:03
Re: .

Proč si myslíte,že DS má větší podporu v Mostě,Litvínově

apod.?Právě pro nečinnost a neschopnost státu,který normálním lidem

není schopen zajistit jejich práva.

0 0
možnosti
W

wIadin

17. 2. 2010 15:39
naprosto přesné

jsem pobouřen naprostou účelovostí tohoto rozsudku. Myslím, že demokracie tímto dostala pěkně nafrak, i když se potentáti tváří, že ji obhajují.

0 0
možnosti
JB

beda venerabilis

17. 2. 2010 16:21
Re: naprosto přesné

Demokracie nedostala "nafrak", naopak proklázala, že není pouhá žvanírna. Což je hlavní výtka těch vypatlanců proti ní.

Rozsudek je účelový a jeho účelem je zkomplikovat život bandě nebezpečných násilníků. A tomuto účelu tleskám. Je v souladu se zákonem i zdravým rozumem.

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

17. 2. 2010 14:54
Politická objednávka byla jen na jednu partaj :-).

Komunisti židy neohrožují, ostatně projeďte si příslušnost všech významných bolševiků v Ruské revoluci. Vypadá to zde, že chtějí totálně rozvrátit standardní hodnoty. Podpora homosexuálů, podpora islámských přistěhovalců, z příslušnosti k národu udělat něco nepatřičného a omezit práva normálních lidí. Tuto masu, která se nebude schopna semknout, pak snadněji ovládat. V podstatě stejnou strategii měli komunisti, tak proč by po nich šli, zejména když někteří soudruzi jen převlékli kabát a změnili barikádu? Akorát že těm původním, do roku 1989, nevadila napsaná národnost v občance. Ovšem to je vývoj. Bohužel tento trend jde napříč EU.

0 0
možnosti
JB

beda venerabilis

17. 2. 2010 16:28
Re: Politická objednávka byla jen na jednu partaj :-).

No, oni komunisti sice neuměli vzít Židy (zopakuj si psaní velkých písmen) tak pěkně pod krkem, jako tvůj oblíbený Dolfík, ale když na to přišlo, taky nechodili pro kus špagátu daleko (Slánský atd.).

Po holocaustu už tu skoro žádní Židi nezbyli, a strašení jimi spíš svědčí o hluboké intelektuální nedostatečnosti (nebo o sázce na výběrově přihlouplé obecenstvo).

0 0
možnosti
P

parnassius

17. 2. 2010 14:35
Já vám nevím,

ze svého okolí také pozoruji větší toleranci ke komančům než k náckům.....snad je to tím, že tahle země byla vždycky víc doleva a ten milionek červených knížek před listopadem hraje také svou roli...........

0 0
možnosti
W

wIadin

17. 2. 2010 15:57
Re: Já vám nevím,

tak tak, levicové smýšlení vyvěrající ze strachu z méněcennosti, slabošství, neschopnosti a

s jistým přídechem internacionalismu (s podtextem aby opravdu náhodou nikdo  na celém světě nebyl lepší) je tu většině populace stále

vlastní. Netřeba zapomínat, že Češi jsou prakticky jediným národem na světě, který si většinově zvolil komunisty. Časem se sice ukázalo, že to nebyla dobrá volba, nicméně podstata zůstává.

0 0
možnosti
R

reindeer

17. 2. 2010 13:44
chyba..

chyba není že soud zakázal DS, ale že nerozpustí další subjekty.

Nevyčítejme tedy státu že útočí nanácky ale že neútoči na další extremisty.

Ovšem kdy naposled komunistí, ať už z jakéhokoliv uskupení, pořádali masové demonstrace, podporovali vrahy apod. Autorem zmiňované spolky jsou jen ukecánci.. Vandasovi hoši jsou nebezpečnější..

0 0
možnosti

Gaspard

17. 2. 2010 14:02
Re: chyba..

No, co já si tak matně vzpomínám, tak při zasedání MMF v Praze to byla právě ultralevice (Ya basta, Greenpiss, Anarchisti, Zelení a jiná svoloč), která nejvíce demolovala Prahu. To Vandasovci jsou proti nim jenom skautský oddíl na výletě!!!

0 0
možnosti
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

17. 2. 2010 13:34
DS není můj šálek kávy,

ale nemohu se zbavit dojmu, že v tomto státě "nezávislé" soudy opět pracují na politickou objednávku.

0 0
možnosti

Petr Štěpán

17. 2. 2010 13:31
Se zrušením s výhradami souhlasím

Já se zrušením DS s výhradami souhlasím. Její nezrušení by jen ty nácky posílilo a pro veřejnosti by šlo o signál, že ta strana je demokratická a volitelná. Fujtajbl. Takoví kolaboranti. Mám pocit, že soudce ani nezmínil, že třeba NPD, se kterou DS hojně spolupracovala, na svých stránkách neustále zobrazuje Česko bez pohraničních oblastí (tzv. sudety) a nebo Polsko bez Slezska a přivlastňuje si i ruskou kaliningradskou oblast (tj. v okolí Královce). A to nebyly historické mapky, ale mapky buď "současné Spolkové republiky Německo" a nebo současné Evropy.

8-o S tím jako souhlasí voliči DS? :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem člověk, který je značně znepokojen tím, kam se tato společnost a republika ubírá dvacet let po revoluci.