Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

26. 7. 2012 15:17
to jsou bohužel dva různé problémy

Jeden je současný zkolabovaný počítačový systém přístupu k registru, ten se dá-li Bůh během pár týdnů spraví (a nebo se provede návrat k tomu starému) -každopádně na tu dobu těch pár týdnů si snad může ministr u policistů vyžádat shovívavost. To se ale týká těch případů,kdy řidič nemohl,z důvodu tohoto kolapsu nahlásit potřebnou změnu .

Druhá věc je těch milion ohlášených chyb-ty jsou ale přímo v záznamech o vozech v registru. A ty  se sami o sobě neopraví jen tím že se ten počítačový systém zprovozní. Ty tam budou dál-a při každé kontrole, za rok za dva, za pět může policista zjistit rozpor s tím co je v autě a co je v registru.A to už shovívavý nebude...

0 0
možnosti

kloper

26. 7. 2012 13:47
Nekvalitni prace medii nebo jen hloupost liti

Ten milion chyb samozrejme neni v aplikaci, je pravda, ze je v databazi, ale ty chyby tam nasekali urednici na starem systemu.

2 1
možnosti

josefbad

26. 7. 2012 14:39
Re: Nekvalitni prace medii nebo jen hloupost liti

ty chyby nevznikly na starem systemu, ale spatnou analyzou a naslednou definici ciselniku, pripadne prevodniku dat.

0 0
možnosti

kOBLICH

26. 7. 2012 13:44
Stačí se zeptat...

... komu úplný rozpad databáze (... milión chyb) posloužil? A odpověď už je vcelku jasná: zlodějům aut. Neoficiálně se tvrdí, že v ČR je v provozu přibližně 500.000 kradených nebo jinak nelegálních aut. Likvidací databáze motorových vozidel se už samozřejmě nikdy nepřijde na to, která to jsou. A vsaďte se, že se v nejbližší době zjistí, že databázi už v žádném případě nejde zrekonstruovat a bude se muset vytvořit nová. A penízky se posypou: tvůrcům databáce, úředníkům, kteří za obálku něco malého pozmění nebo opominou, a v neposlední řadě i mafii, která teď snadno zařadí do provozu i auta, která by byla ještě nedávno příliš "horká".

0 0
možnosti

mbem

26. 7. 2012 10:58
Zásady při silniční kontrole.

Abychom účinně eliminavali vliv nálady strážmistra Vopičky na průběh přestupkového řízení, máme tyto zásady:

1) S projednáním přestupku na místě nesouhlasíme. Pokutu neplatíme. Pokutový blok nepřebíráme.

2) S Vopičkou se nebavíme, na jeho otázky neodpovídáme.

3) Záznam o přestupku nepodepisujeme.

3 1
možnosti

vladkaSpidlova

26. 7. 2012 11:36
Re: Zásady při silniční kontrole.

To je sice pravda, ale jak jsem cetla v lidovkach, muze ridic nasledne dostat pokutu az pet melounu...to sice povazuju za nesmysl...ale kdo vi....V tomhle state uz logika umrela na ubyte a jenom se tu blbne na kvadrat

0 0
možnosti

Rhino

26. 7. 2012 10:42
Pokutu neplatit na místě, ale

účastnit se správního řízení.

1 1
možnosti

až vyrostu, budu politikem

26. 7. 2012 12:55
Re: Pokutu neplatit na místě, ale

To se zatraceně prodraží.

0 0
možnosti

villík

26. 7. 2012 7:17
Milá zlatá, pravda, pravda, leč.....

A když jsme u toho milionu chyb: "Neodcestovaly tam, již dříve úředníky vytvořené, z původních registrů? ;-)

0 0
možnosti

jupp

26. 7. 2012 9:04
Re: Milá zlatá, pravda, pravda, leč.....

Pravdepodobne byly v ruznych instancich (regionalnich) databazi nekonzistentni udaje. Ale jen minimalne kompetentni dodavatel by nemohl takovy maler prehlidnout a musel by informovat zadavatele o 'neocekavanem' problemu. Zadavatel / uzivatel by z toho mohl vyvodit dusledky, treba i posunuti terminu uvedeni do provozu a nenarazit v plne rychlosti do betonu. Srvnej treba postup u noveho berlinskeho letiste, kde byl termin prestehovani a otevreni (podruhe) posunut nekolik tydnu pred planovanymi radovankami politiku.

Ne, ATS Telcom projevila takovou miru drze nedbalosti (to rikam po 44 letech v oboru, i jako ex riditel projektu), ze by nemela dostat zadnou dalsi zakazku od statu, a taktez firmy, ktere by zamestnaly zodpovedne z managementu by v budoucnosti meli mit utrum.

A MD zdatne chrapalo a nedelalo sve domaci ukoly. Vyhazet a predhodit lvum v zoo.

0 0
možnosti

dakram1

26. 7. 2012 7:16
Bohužel...

Mladý Tomík Baťa se musel vyučit, aby znal postup při výrobě bot...Naši představitelé vystudovali za naše peníze VŠ, obdrželi další tituly z těch prapodivných a ve skutečnosti nevedli ani trafiku....proto to tak při jejich řízení vypadá. A když něco rupne....tak to svádějí na jiné.....!!!!!!!!

0 0
možnosti

josefbad

26. 7. 2012 14:38
Re: Bohužel...

a to chcete, aby ministr dopravy byl odbornik na vedeni IT projektu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)