Jsem prostě nelukrativní zákazník...

....tak pryč se mnou. Jinak si totiž neumím vysvětlit chování T-mobilu........................

Já vím a hlavu popelem si sypu. Na téma telefonních operátorů tady už bylo napsáno mnoho článků, takže ten můj bude takovým nošením dříví do lesa. Ale proč občas nějakou tu otýpku do toho lesa nepřinést, že... Takže od začátku. Někdy v minulém desetiletí, už si nepamatuji přesně kdy, jsem využila nabídky tehdy vzniklé společnosti TELE-2 a přešla k ní s pevnou telefonní linkou od tehdejšího Českého Telecomu. V praxi to fungovalo tak, že jsem sice Telecomu platila pronájem telefonní linky, ale hovorné TELEti. I s tím pronájmem to bylo cenově výhodnější, neboť TELE-2 měl...nebo mělo...daleko výhodnější ceny hovorného a dokonce byl ke každému vyúčtování, na rozdíl od Telecomu, přiložen rozpis hovorů. Po čase se z TELEte staly České radiokomunikace - leč kromě názvu se pro mě jako pro zákazníka nic nezměnilo a služba fungovala k - možná - oboustranné spokojenosti dál. Po dalším čase se z Českých radiokomunikacích stal T-mobile, asi to nějak koupil či kýho čerta, to mě vcelku nezajímalo, protože se opět nic neměnilo, ceny byly i nadále příznivé, rozpis hovorů i nadále chodil, prostě byla jsem spokojena i T-mobilem. Ne však T-mobil se mnou. Neboť včera jsem našla ve schránce dopis od tohoto operátora. Dopis s výpovědí služeb. A u toho hned přiložený formulář k opětnému přihlášení se zpátky k Českému Telecomu, pardon, k Telefonice O2. Už úvodní věta ve výpovědi byla úžasná - cituji - "Abychom pro Vás mohli neustále připravovat nové a nové služby, je občas nutné některé starší a méně používané ukončit". Asi si pod pojmem "nové služby" T-mobil představuje službu výpovědi...jak milé. Ne že by mi to natrhlo některou žílu, ale zajímalo mě, proč mi z ničeho nic T-mobil smlouvu vypověděl. I volala jsem "pro více informací" jejich zákaznickou linku. Cituji ve zkratce: -Dobrý den, jak vám mohu pomoci? -Dostala jsem dopis s výpovědí pevné linky a chtěla bych znát důvod. -T-mobil končí s provozováním pevných linek CPS a CS, to jest že linku platíte Telefonice a hovorné T-mobilu. V příloze jsme vám zaslali formulář na přehlášení k Telefonice. -Formulář mě nezajímá, chtěla bych u vás zůstat, je to nějakým způsobem možné? -T-mobile končí s provozováním pevných linek...atd -Takže T-mobile už nebude provozovat pevné linky? -Samozřejmě ty stávající bude. -Ale já mám stávající linku. -T-mobile končí s provozováním pevných linek...atd -Takže T-mobil zavádí svoje pevné linky? -No to ne, provozuje pouze ty stávající a končí s provozováním pevných linek...atd -A nemohla bych zrušit tu pevnou linku u O2 a jako nový zákazník se přihlásit k vám? -T-mobil nezavádí nové linky. A tak dále, jak dva klauni v cirkuse. Prostě, zákazníku, máš smůlu. My tě nechceme, za žádných okolností a za žádných podmínek. Zjistili jsme, že jsi zákazník nevýhodný, málo voláš a když voláš, tak ještě pravděpodobně za nějaké staré, nižší ceny, které jsi měl nasmlouvané s předchozími majiteli - a to se T-mobilu nelíbí. Zvýšit cenu hovorného zřejmě nejde a nebo se to při frekvenci tvých hovorů ani nevyplatí, tak pryč s tebou. Možná jsem, po zkušenostech s telefonními operátory u nás, příliš zaujatá a podezíravá. Ale docela by mě zajímalo, proč přestává T-mobile provozovat tyto služby. Pravděpodobně se mu to z nějakých důvodů nevyplatí, ale proboha, proč to neřekne rovnou? "Dobré jméno" by mu to rozhodně nepokazilo a zákazník by si alespoň nepřipadal jak jouda.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Vladka Spidlova | úterý 14.8.2012 9:14 | karma článku: 20,71 | přečteno: 1825x
  • Další články autora

Vladka Spidlova

Panoptikum

27.3.2020 v 10:06 | Karma: 0

Vladka Spidlova

Turci otvírají hranice

2.3.2020 v 23:16 | Karma: 0

Vladka Spidlova

Už toho mám vážně dost

24.2.2020 v 13:45 | Karma: 30,99

Vladka Spidlova

Lidi, vy to nevidíte?

20.2.2020 v 12:56 | Karma: 21,67

Vladka Spidlova

Nacizmus jak vyšitý

14.2.2020 v 7:51 | Karma: 19,72