- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenomže takoví experti to u nás mají vlastně snadné. Učící učitelé jsou profese nesourodá, řevnivá. Jsme pořád rozděleni a pořád na barikádách. Tři příklady. Máme dvě češtinářské asociace, které od svého vzniku vedou válku o podobu maturity. Jako by ani nic jiného neměli na starosti. Máme dva weby, na kterých se diskutuje o školství. Z jednoho část diskutujících odešla na druhý, na jednom se ten druhý už nesmí ani citovat.
Už druhý rok máme dva učitelské spolky: jeden si vytváří tvář plebejskou, druhý zase tvář elitářskou. Jejich souběžný vznik vzkázal jasně všem učitelům: Ještě jsme se nedohodli, a dohodnout se ani nehodláme. A tak z toho těží nejvíce právě různí experti. Zběhlí učitelé, nebo vůbec neučitelé, někdy v žoldu neziskovky, někdy svého byznysu, ale hlavně hlasití a vždy k mání médiím, která buď nechápou, nebo jim to vyhovuje.
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...