Jak dělají BL z komára velblouda?

Britské listy si povzdechly nad neuvěřitelnou úrovní veřejné debaty v České republice. Heuréka! Konečně mohu souhlasit. Jestliže právě Britské listy by měly představovat úroveň veřejné debaty, pak by to bylo opravdu neuvěřitelné.

Copak pozlobilo pan Čulíka tentokrát? Reklama. Reklama na černou dvanáctku pivovaru Bernard, na které vidíme kolem načepované sklenice skotačit černou tanečnici. Kreslenou. Hrůza! Sexismus a „hrubý“ rasismus v jednom balíčku. Kromě pivovaru jsou tu opět za blbce „ti“ Češi:  „to to někteří Češi mají v hlavě opravdu úplně vykradené?“ Kdyby si pan Čulík jednou týdně nekopl do Čechů, měl by asi nějaký zdravotní problém. Pokud mu to pomáhá, budiž mu to přáno.

Tato reklama prý šokuje po celém světě, jako důkaz článek dokonce obsahuje hypertext na jeden zdroj. Jestlipak o tom plakátu ví i na nádraží někde v Kamerunu? Reklama s nahotinkou není nic objevného, ale také nic šokujícího. Škoda, že tam Bernard nedal Josefínu Bakerovou v banánové sukýnce. Primitivní? Samozřejmě. Jako většina reklamy. Ale šokující? Skandál? Neuvěřitelná ostuda? Kdysi se výstižně říkalo: Pane Čulík, mít tak vaše starosti a Rotschildovy peníze.

Posuďte prosím sami.

 

Autor: Zdeněk Sotolář | sobota 19.12.2015 15:19 | karma článku: 31,84 | přečteno: 1027x