Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Celý Geen Deal čeká stejný úděl jako Maastrichská kritéria. Když se na ně podíváme teď s odstupem času, začne být úplně úsměvné jak mohly být kdysi tvrdou podmínkou vstupu do měnové unie, když je dnes naprostá většina členských států dlouhodobě vůbec nedodržuje. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Maastrichtsk%C3%A1_krit%C3%A9ria

3 0
možnosti
ZZ

Marná sláva - cena baterií pro elektrické vozy je příliš vysoká - a jejich životnost - při prudkém poklesu kapacity, malá.

Nahradit ty spotřebované tuny ropy větrem a slunečním svitem - je v těchto končinách nereálné.

;-(

1 0
možnosti
DC

D86a86v50i18d 20C83e56c65h

3. 2. 2022 9:49

Zelene Dansko ?

Za predpokladu, ze by drevnu hmotu vypestovali v Dansku, vyrobili z toho elektrinu a za cas vyroby elektriny by vzniklo mnozstvo drevnej hmoty, ktoru predtym spotrebovali, by podla mojho nazoru bolo mozne tvrdit, ze Dansko je energeticky "zelene". Cize nejaky uzavrety uhlikovy cyklus.

Detailny popis situacie dovozu drevnej hmoty / biomasy / do Danska a zaroven jej vyrobu elektrickej energie z biomasy a zaroven kvantitativny prirastok drevnej hmoty , cize absorpcia uhlika - kdesi v Amazonii, Rusku... nepoznam.

Ale silne pochybujem, ze je to adekvatne.

A to ani nepocitam fosilne paliva spotrebovane na plavbu lodi dovazajucich do Danska drevnu hmotu.

3 0
možnosti
Foto

Svatá pravda, ale vysvětlujte to eurotruhlíkům ve skleněném paláci v Bruselu. Nežijí život běžného člověka, všechno mají zadarmo a navzájem se plácají po zádech a ujišťují se, jak to dělají dobře.

Nedosti na tom, volíme si politiky bez páteře, kteří se neodváží říct, že "něco takového nás poškozuje a my to nebudeme dělat". Místo toho rozhazují rukama a tvrdí, "že to přišlo z Bruselu a že s tím nejde nic dělat". Takoví politici tam vůbec nemusí být.

9 0
možnosti
Foto

Stejně, jako jejich předchůdci před 40 lety, budou se dnešní kapitáni autoprůmyslu v ČR utěšovat čísly, kolik že těch automobilů dokázali celkově (a byť pouze jen na sklad!!) vyrobit. Ale kolik se těch aut prodá a kolik jich bude doopravdy jezdit, je už nezajímá. [>-]

1 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,26
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik