Děkujeme za pochopení.
J77a74n 43K45a13r63a11s67e52k
lide jako autor jsou podle me metlou lidstva. Maji urcite vzdelani, dokazi normalne komunikovat a jejich nazor je zrovna tak platny, jako kazdy jiny. Bohuzel, kdyz je takovych lidi hodne, tak se vsechny takove nazory spoji do jednoho mohutneho nazoroveho proudu, ktery nepripousti nic jineho.
Takovi lide nejsou schopni pojmout problematiku komplexne a nevi, ze elektroauto je jen jeden z kaminku cele mozaiky, ktera zmeni nejen automobil, ale cely nas system mobility. Jestlize to myslime s planetou vazne, tak musime nasi mobilitu kompletne zmenit - napr. na automaticke bezpilotni systemy, car sharing apod. A s kazdym z tech kaminku te mozaiky se musi drive nebo pozdeji zacit.
Lide jako autor hazi do tohoto smysluplneho snazeni vidle a - to musim rici - lidstvu tim skodi.
S97t25a87n39i42s37l68a79v 33J40e83l16e59n
Obecné snění o novém lepším příštím je sice fajn, ale může se míjet s realitou. Možná by proto bylo lepší, kdybyste konkrétně popsal, která autorem přednesená fakta jsou podle Vás chybná nebo kde má konkrétní chybu v argumentaci.
Pokud píšete o kamíncích: teď se z jedné strany valí kámen elektromobility s požadavky na vysoké přítoky energie a z opačného směru kámen odstavování celoročně fungujících stabilních zdrojů elektrické energie. Nemohou se tyle dva "kamínky" na svých protiběžných poutích někdy v zimě srazit a podrtit na prach tmy a imobility?
J98o85s97e44f 96S46o55b65o37t60k81a
Skvělý pohled na věc. Ale znamenalo by to, že je direktivní politika Bruselu chybná. A to jistě není pravda, což vidíme v energetice, kde vzorové Německo je již zelené jako meloun. Jen ho loni rozkrojili.
Z81d94e64n96ě67k 16B33a84b23i11c18k90ý
Nejekologičtější auto je nevyrobené auto (jakékoliv). Pokles výroby je tedy pro planetu tou nejpříznivější variantou. Bohužel ale ne pro ekonomiku....
J21a32r92o94m71í24r 44K59r15á29l
Přesně tak. Pokud Vám klasické auto s průměrným ročním nájezdem vydrží 20 let, zatěžujete přírodu podstatně míň, než když měníte elektromobily po uplynutí záruky. To auto má 99% bezpečnostních prvků ve srovnání s novým a EURO4, které ještě smysl mělo.
J14o31s96e55f 58P47r42o15c43h77á40z10k73a
Auto se spalovacím motorem využije jen 30 % energie na pohyb, zbytek je teplo. To už je pořádná výzva ve prospěch elektromobilů. Čeští remcalové vývoj nezastaví, jen podpoří naše technologické zaostávání.
S10t55a69n14i50s17l55a72v 59J90e34l32e71n
Kolik sluneční energie, dopadající na panel, využije na pohyb auto, poháněné elektřinou z FVE?
G42u87s66t47a45v 58K77ř63í83ž
Od počátku "EU EV pětiletky" opakuji, že podstatné nejsou optimistické "předpoklady" prodeje, ale reálný zájem zákazníků. Jestliže po poklesu dotací na EV v Německu nastal razantní pokles jejich prodeje (a to nastal), jak chtějí prodávat EV jako běžný výrobní standard? Do určité doby takového režimu by byly automobilky před krachem, protože ony prostě musí prodávat, a navíc v určitých objemech, nemohou vyrábět na sklad.
M38i64l62a74n 85V94a57r53g14a
najmä v tom Nemecku je fakt superekologické kúpiť si elektroato. Keď cca v priemere 40% elektriny sa vyrába v uhoľných elektrárňach.
P46e32p46a 34Z66a73h36r13á42d68k22a
podívejte so kolik je to % elektřiny uhlí ve skutečnosti
https://oenergetice.cz/energostat/power/generation-share/germany/2023-01-01/2023-07-28
P95a74v83e26l 59D74v67o97ř28á61k
Nedávno tu byla zpráva, že se (tuším v Německu) prodalo víc elektromobilů než klasických.
Měl jste to napsat jinak:
Já zákazníkem, který by si koupil elektromobil, nikdy nebudu.
Na just!
V46l88a73d27i15s51l75a31v 59Š25i16m86í87k
Pokud jde o pohon, největší podíl měla v loňském roce auta s benzinovým motorem, konkrétně 32,6 %. Předloni to bylo 37,1 %. Dieselů bylo 17,8 %, předloni 20 %. Podíl nově zaregistrovaných čistě elektrických vozů loni činil 17,7 %, což byl meziroční nárůst o 32,2 %. Takzvaný plug-in hybridní motor mělo 13,7 % nově registrovaných aut.
V98l35a17d30i92s21l41a26v 19Š51i87m60í54k
Asi všichni ví, že elektromobil je slepá cesta, která může být ale dobrou alternativou jiným palivům. O ekologii to však není a je to zase jen o financích a elektrické loby. Dost jsem nepochopil úlevy v podobě neplacení dálniční známky, parkování zdarma apod. Toto jen společnost rozděluje na ty, co na to mají a mohou tím pádem mít ještě více, nejlépe vše.
V48l13a98d27i96m38i90r 67H56o57l28y
Pevně věřím, že můj Seat Ibiza rv. 1997 je maximálně v polovině životnosti.
P28e25t96r 14Š52i26n61d35e18l74á57ř
Stačí, aby v podhůří Krkonoš či Krušných hor atd. bouřka s vichrem shodila pár stromů, které už dávno měly být pryč (ale kvůli ekologickým aktivistům tam stojí) - tak ty spadlé stromy přetrhají dráty /správněji vodiče šťávy, zvané elektřina/ a všechny přípojky na krmení elektromobilů v okruhu 20 kilometrů jsou bez proudu. A než to montéři spraví, mohou elektromobilisté s nostalgií vzpomínat na časy, kdy jezdili méně ekologickými auty na benzín a na ještě více smradlavější naftu.
J18i38ř81í 55Č65u11m52p93e11l23í72k
A kolikrát se stane, že blackout je tak dlouhý a významný?
Kdyby tohle byl jediný problém elektromobilů, byl bych první na řadě, kdo si ho koupí.
- Počet článků 128
- Celková karma 27,70
- Průměrná čtenost 2316x