Děkujeme za pochopení.
J33a22n 59K51a11r88a51s15e51k
lide jako autor jsou podle me metlou lidstva. Maji urcite vzdelani, dokazi normalne komunikovat a jejich nazor je zrovna tak platny, jako kazdy jiny. Bohuzel, kdyz je takovych lidi hodne, tak se vsechny takove nazory spoji do jednoho mohutneho nazoroveho proudu, ktery nepripousti nic jineho.
Takovi lide nejsou schopni pojmout problematiku komplexne a nevi, ze elektroauto je jen jeden z kaminku cele mozaiky, ktera zmeni nejen automobil, ale cely nas system mobility. Jestlize to myslime s planetou vazne, tak musime nasi mobilitu kompletne zmenit - napr. na automaticke bezpilotni systemy, car sharing apod. A s kazdym z tech kaminku te mozaiky se musi drive nebo pozdeji zacit.
Lide jako autor hazi do tohoto smysluplneho snazeni vidle a - to musim rici - lidstvu tim skodi.
S19t48a10n71i15s30l93a39v 94J23e32l75e78n
Obecné snění o novém lepším příštím je sice fajn, ale může se míjet s realitou. Možná by proto bylo lepší, kdybyste konkrétně popsal, která autorem přednesená fakta jsou podle Vás chybná nebo kde má konkrétní chybu v argumentaci.
Pokud píšete o kamíncích: teď se z jedné strany valí kámen elektromobility s požadavky na vysoké přítoky energie a z opačného směru kámen odstavování celoročně fungujících stabilních zdrojů elektrické energie. Nemohou se tyle dva "kamínky" na svých protiběžných poutích někdy v zimě srazit a podrtit na prach tmy a imobility?
J65o74s34e17f 88S13o47b37o23t31k41a
Skvělý pohled na věc. Ale znamenalo by to, že je direktivní politika Bruselu chybná. A to jistě není pravda, což vidíme v energetice, kde vzorové Německo je již zelené jako meloun. Jen ho loni rozkrojili.
Z37d29e52n38ě15k 81B19a52b27i21c20k98ý
Nejekologičtější auto je nevyrobené auto (jakékoliv). Pokles výroby je tedy pro planetu tou nejpříznivější variantou. Bohužel ale ne pro ekonomiku....
J77a16r36o59m82í17r 60K83r61á12l
Přesně tak. Pokud Vám klasické auto s průměrným ročním nájezdem vydrží 20 let, zatěžujete přírodu podstatně míň, než když měníte elektromobily po uplynutí záruky. To auto má 99% bezpečnostních prvků ve srovnání s novým a EURO4, které ještě smysl mělo.
J54o55s83e26f 93P10r47o66c23h94á27z67k44a
Auto se spalovacím motorem využije jen 30 % energie na pohyb, zbytek je teplo. To už je pořádná výzva ve prospěch elektromobilů. Čeští remcalové vývoj nezastaví, jen podpoří naše technologické zaostávání.
S84t76a64n34i22s14l78a58v 66J55e74l55e11n
Kolik sluneční energie, dopadající na panel, využije na pohyb auto, poháněné elektřinou z FVE?
G62u53s64t30a62v 46K79ř34í74ž
Od počátku "EU EV pětiletky" opakuji, že podstatné nejsou optimistické "předpoklady" prodeje, ale reálný zájem zákazníků. Jestliže po poklesu dotací na EV v Německu nastal razantní pokles jejich prodeje (a to nastal), jak chtějí prodávat EV jako běžný výrobní standard? Do určité doby takového režimu by byly automobilky před krachem, protože ony prostě musí prodávat, a navíc v určitých objemech, nemohou vyrábět na sklad.
M95i54l87a87n 18V14a59r96g24a
najmä v tom Nemecku je fakt superekologické kúpiť si elektroato. Keď cca v priemere 40% elektriny sa vyrába v uhoľných elektrárňach.
P81e19p70a 50Z81a27h81r47á78d81k53a
podívejte so kolik je to % elektřiny uhlí ve skutečnosti
https://oenergetice.cz/energostat/power/generation-share/germany/2023-01-01/2023-07-28
P92a42v79e87l 19D19v79o20ř46á34k
Nedávno tu byla zpráva, že se (tuším v Německu) prodalo víc elektromobilů než klasických.
Měl jste to napsat jinak:
Já zákazníkem, který by si koupil elektromobil, nikdy nebudu.
Na just!
V71l47a47d24i67s96l80a87v 95Š45i26m94í70k
Pokud jde o pohon, největší podíl měla v loňském roce auta s benzinovým motorem, konkrétně 32,6 %. Předloni to bylo 37,1 %. Dieselů bylo 17,8 %, předloni 20 %. Podíl nově zaregistrovaných čistě elektrických vozů loni činil 17,7 %, což byl meziroční nárůst o 32,2 %. Takzvaný plug-in hybridní motor mělo 13,7 % nově registrovaných aut.
V16l45a23d83i17s54l27a68v 25Š34i62m35í32k
Asi všichni ví, že elektromobil je slepá cesta, která může být ale dobrou alternativou jiným palivům. O ekologii to však není a je to zase jen o financích a elektrické loby. Dost jsem nepochopil úlevy v podobě neplacení dálniční známky, parkování zdarma apod. Toto jen společnost rozděluje na ty, co na to mají a mohou tím pádem mít ještě více, nejlépe vše.
V74l29a38d33i63m50i64r 58H89o25l76y
Pevně věřím, že můj Seat Ibiza rv. 1997 je maximálně v polovině životnosti.
P79e69t40r 11Š11i83n89d35e69l36á29ř
Stačí, aby v podhůří Krkonoš či Krušných hor atd. bouřka s vichrem shodila pár stromů, které už dávno měly být pryč (ale kvůli ekologickým aktivistům tam stojí) - tak ty spadlé stromy přetrhají dráty /správněji vodiče šťávy, zvané elektřina/ a všechny přípojky na krmení elektromobilů v okruhu 20 kilometrů jsou bez proudu. A než to montéři spraví, mohou elektromobilisté s nostalgií vzpomínat na časy, kdy jezdili méně ekologickými auty na benzín a na ještě více smradlavější naftu.
J40i33ř19í 26Č41u26m83p59e53l13í62k
A kolikrát se stane, že blackout je tak dlouhý a významný?
Kdyby tohle byl jediný problém elektromobilů, byl bych první na řadě, kdo si ho koupí.
- Počet článků 121
- Celková karma 36,27
- Průměrná čtenost 2365x