Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J10a87n 56K52a26r60a70s94e30k
lide jako autor jsou podle me metlou lidstva. Maji urcite vzdelani, dokazi normalne komunikovat a jejich nazor je zrovna tak platny, jako kazdy jiny. Bohuzel, kdyz je takovych lidi hodne, tak se vsechny takove nazory spoji do jednoho mohutneho nazoroveho proudu, ktery nepripousti nic jineho.
Takovi lide nejsou schopni pojmout problematiku komplexne a nevi, ze elektroauto je jen jeden z kaminku cele mozaiky, ktera zmeni nejen automobil, ale cely nas system mobility. Jestlize to myslime s planetou vazne, tak musime nasi mobilitu kompletne zmenit - napr. na automaticke bezpilotni systemy, car sharing apod. A s kazdym z tech kaminku te mozaiky se musi drive nebo pozdeji zacit.
Lide jako autor hazi do tohoto smysluplneho snazeni vidle a - to musim rici - lidstvu tim skodi.

S28t15a41n53i28s73l45a67v 74J93e66l47e71n
Obecné snění o novém lepším příštím je sice fajn, ale může se míjet s realitou. Možná by proto bylo lepší, kdybyste konkrétně popsal, která autorem přednesená fakta jsou podle Vás chybná nebo kde má konkrétní chybu v argumentaci.
Pokud píšete o kamíncích: teď se z jedné strany valí kámen elektromobility s požadavky na vysoké přítoky energie a z opačného směru kámen odstavování celoročně fungujících stabilních zdrojů elektrické energie. Nemohou se tyle dva "kamínky" na svých protiběžných poutích někdy v zimě srazit a podrtit na prach tmy a imobility?
J49o41s64e13f 35S35o98b34o86t81k74a
Skvělý pohled na věc. Ale znamenalo by to, že je direktivní politika Bruselu chybná. A to jistě není pravda, což vidíme v energetice, kde vzorové Německo je již zelené jako meloun. Jen ho loni rozkrojili.
Z59d73e51n15ě60k 65B43a95b13i61c83k20ý
Nejekologičtější auto je nevyrobené auto (jakékoliv). Pokles výroby je tedy pro planetu tou nejpříznivější variantou. Bohužel ale ne pro ekonomiku....
J59a79r60o85m83í77r 39K97r15á17l
Přesně tak. Pokud Vám klasické auto s průměrným ročním nájezdem vydrží 20 let, zatěžujete přírodu podstatně míň, než když měníte elektromobily po uplynutí záruky. To auto má 99% bezpečnostních prvků ve srovnání s novým a EURO4, které ještě smysl mělo.
J37o47s25e87f 22P35r44o94c94h40á32z66k93a
Auto se spalovacím motorem využije jen 30 % energie na pohyb, zbytek je teplo. To už je pořádná výzva ve prospěch elektromobilů. Čeští remcalové vývoj nezastaví, jen podpoří naše technologické zaostávání.

S54t31a39n16i18s59l70a44v 20J65e30l14e33n
Kolik sluneční energie, dopadající na panel, využije na pohyb auto, poháněné elektřinou z FVE?
G73u49s25t55a56v 83K69ř51í45ž
Od počátku "EU EV pětiletky" opakuji, že podstatné nejsou optimistické "předpoklady" prodeje, ale reálný zájem zákazníků. Jestliže po poklesu dotací na EV v Německu nastal razantní pokles jejich prodeje (a to nastal), jak chtějí prodávat EV jako běžný výrobní standard? Do určité doby takového režimu by byly automobilky před krachem, protože ony prostě musí prodávat, a navíc v určitých objemech, nemohou vyrábět na sklad.
M18i60l17a65n 52V87a92r85g16a
najmä v tom Nemecku je fakt superekologické kúpiť si elektroato. Keď cca v priemere 40% elektriny sa vyrába v uhoľných elektrárňach.
P63e53p71a 31Z47a43h72r27á81d94k83a
podívejte so kolik je to % elektřiny uhlí ve skutečnosti

P88a61v93e79l 49D82v48o96ř51á18k
Nedávno tu byla zpráva, že se (tuším v Německu) prodalo víc elektromobilů než klasických.
Měl jste to napsat jinak:
Já zákazníkem, který by si koupil elektromobil, nikdy nebudu.
Na just!
V27l49a43d63i51s20l37a53v 22Š42i21m46í66k
Pokud jde o pohon, největší podíl měla v loňském roce auta s benzinovým motorem, konkrétně 32,6 %. Předloni to bylo 37,1 %. Dieselů bylo 17,8 %, předloni 20 %. Podíl nově zaregistrovaných čistě elektrických vozů loni činil 17,7 %, což byl meziroční nárůst o 32,2 %. Takzvaný plug-in hybridní motor mělo 13,7 % nově registrovaných aut.
V85l70a83d35i45s35l77a28v 31Š93i87m64í55k
Asi všichni ví, že elektromobil je slepá cesta, která může být ale dobrou alternativou jiným palivům. O ekologii to však není a je to zase jen o financích a elektrické loby. Dost jsem nepochopil úlevy v podobě neplacení dálniční známky, parkování zdarma apod. Toto jen společnost rozděluje na ty, co na to mají a mohou tím pádem mít ještě více, nejlépe vše.
V65l36a26d69i48m94i43r 96H45o13l37y
Pevně věřím, že můj Seat Ibiza rv. 1997 je maximálně v polovině životnosti.

P66e95t33r 45Š72i69n61d72e51l93á18ř
Stačí, aby v podhůří Krkonoš či Krušných hor atd. bouřka s vichrem shodila pár stromů, které už dávno měly být pryč (ale kvůli ekologickým aktivistům tam stojí) - tak ty spadlé stromy přetrhají dráty /správněji vodiče šťávy, zvané elektřina/ a všechny přípojky na krmení elektromobilů v okruhu 20 kilometrů jsou bez proudu. A než to montéři spraví, mohou elektromobilisté s nostalgií vzpomínat na časy, kdy jezdili méně ekologickými auty na benzín a na ještě více smradlavější naftu.
J19i65ř57í 12Č71u73m89p95e55l55í98k
A kolikrát se stane, že blackout je tak dlouhý a významný?
Kdyby tohle byl jediný problém elektromobilů, byl bych první na řadě, kdo si ho koupí.
- Počet článků 129
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2310x