- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vinná klobása z vyjmenovaných odolávala asi nejdéle. Žena, znalá mých chutí se včera nechala zlákat "výhodnou cenou" cizáka Aholda a zakoupila půlkilové balení této lahůdky pod zanonymizovanou etiketou "albert - akce - sleva - super cena". Protože vinnou klobásu tolikrát v životě nepřipravovala jako já, tak se divila pouze málo. Já jsem se divil úplně nejvíc jak to šlo. Z asi 250g "vinné klobásy podle alberta od aholda" se na mém talíři krčilo cosi velikosti jednohubky, průměru 10 cm a tloušťky 5 mm.
Prý to při přípravě hodně prskalo. Prostě milá klobása vinná se teplem zbavila 70% vody. To co zbylo vydalo tak na dvě menší sousta. Za středověku cizáky, kteří přišly na trh s nepoctivou mírou stihl po právu krutý trest. Cizáka Aholda, který tlačí s cenou dolů své dodavatele, však pokud mám přehled, trest opět mine a vesele si na našem trhu dál mastí kapsy. Stejně jako např. u "křehčeného" kuřecího masa plného vody a ledu, prodávaného "v akci" za stejnou cenu, jakou požadují slušní řezníci za klasické a výborné kuřecí maso. Nebo ředkvičky, které jsou druhý den ač uchované v lednici nepoživatelné. Nebo jablka, ve kterých jsme byli vždy soběstační, dnes dovozová, málokdy vydrží beze změny skupenství víc než 3 dny a to za cenu někdy až dvojnásobnou ve srovnání s banány.
Vážně si to necháme donekonečna líbit? Nebo mám s aholdem a jeho prodejnami - (alberty, many, primy, hypernovy, supernovy ...) špatné zkušenosti jenom já sám? Téma na příště: klamavá reklama aholdu ohledně cenového značení zboží na regálech. Na shledanou
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...