Causa Kaufland

Dnes se řetězce předhánějí, jak nás, zákazníky odměnit, když budeme čekat určitou dobu u pokladny, či pokud bude před námi čekat 3, 4, 5 zákazníků a vedlejší pokladna bude prázdná. Ne tak v Kauflandu.  

Kaufland ve Žďáře nad Sázavou, 22. října 2015, 21:31 hod. Přede mnou 14 čekajích na placení u pokladny, za mnou další 2. Čeká nás 17. Moc se to nehýbe, tak jdu za pokladní, vidím 20-ti letou blondýnu a říkám: "Nebylo by možné obsadit další pokladnu?". Ona mi odpovídá: "Ne, sem tady sama". Víc jsem se nedozvěděl. Asi by to chtělo nějak vylepšit přístup  k nám, zákazníkům, Vážené vedení Kauflandu.

Autor: Jiří Skalský | čtvrtek 22.10.2015 23:00 | karma článku: 18,63 | přečteno: 1388x