Drahomat – konečně server pro boháče!

Máte rádi slevové servery? Baví vás kolektivní nakupování? Chcete ušetřit? Těšíte se, jak se budete někde v koutku radostně tetelit s přáteli nad výší aktivované slevy? Pak drahomat rozhodně není pro vás!

Neopakovatelná a neskutečně výhodná akce na drahomatu: rohlík Klasik za 50,- Kč!Foto Gúgl

Na trhu se konečně objevil server pro lidi, kteří mají peníze a nemusejí nakupovat kolektivně. Proč taky? Aby je pak rozbolela záda ve frontě na masáž nebo aby se zapisovali do pořadníku do sauny či snad dostali k polopenzi dvě láhve vína navíc?
Drahomat funguje na podobném, nicméně opačném principu, jako slevové servery. Vše, co drahomat nabízí, je dražší o desítky až tisíce %. Zdražení není nutno aktivovat minimálním počtem nakupujících – to by bylo směšné.
Na první zkušenosti s drahomatem jsme se zeptali pana Vladimíra Kolínka, obchodního ředitele zdražujícího serveru.
Jaký první výrobek nebo službu jste inzerovali?
Začínali jsme opatrně. Nejprve jsme nabízeli obyčejný bílý rohlík, který si běžně v akci můžete koupit za jednu korunu. Průměrně stojí dvě koruny. My jsme ho napálili na padesát korun. Zdražení o 2400%! O tom si slevové servery nemohou nechat ani zdát (smích). Rohlík si koupilo 9.265 lidí.
Neuvěřitelné. Máte představu o tom, co to bylo za lidi?
Máme, ale nemohu vám to říci. Snad mohu jen naznačit, že to byli přední představitelé politického, podnikatelského a částečně i kulturního života. Smetánka. Prostě horních deset tisíc.
Jak jste ten rohlík distribuovali?
Původně jsme ho chtěli posílat na dobírku, ale vzhledem ke lhůtám pošty by asi nepřišel čerstvý. Najali jsme proto kurýrní službu, která celý nákup včetně doručení ještě prodražila v průměru o 800 Kč, podle místa doručení.
A reakce lidí?
Byli prostě nadšení, to se nedá popsat. Rohlík byl převázán mašličkou a každý kupující navíc dostal památeční paragon v podobě grafického listu.
Ti lidé byli nadšení z toho, že se jim doprava jednoho rohlíku tak šíleně prodražila?
Tak pozor, někteří lidé nebo organizace si koupili více rohlíků. Ale ano, oni vítají každé nečekané zdražení, vícenáklady a tak dále. Nákup jim pak připadá dobrodružnější, za každý dodatečný příběh výrobku nebo služby jsou ochotni dobře zaplatit.
Aha, uveďte prosím ještě příklad nějaké služby.
Tak například prodáváme dráž elektřinu.
Elektřinu???
Ano, trochu v tom suplujeme roli státu (smích), ale boháčům nabízíme proud ještě mnohem dráž než činí běžné zdražení pro občany. Jedná se o roční kampaň-
Nemám slov, vypotáciv se z nóbl kanceláře pana Kolínka, jdu si koupit párek v rohlíku za 15 Kč (stával 12!) a ve frontě přemýšlím, kde sehnat tisícovku na zálohu za elektriku... Možná bych se s drahomatem mohl domluvit na kampani... mohl bych nabídnout sepisování žádostí, dopisů – ano, i milostných, jako Cyrano... Jedno slovo za bůra, ne to je málo, za kilo!

Autor: Jenda Šilhavý | středa 13.4.2011 10:10 | karma článku: 15,69 | přečteno: 2142x
  • Další články autora

Jenda Šilhavý

Žiju v polychlaporii

9.1.2024 v 9:09 | Karma: 15,75

Jenda Šilhavý

Automobilism jest debilism

29.8.2022 v 7:07 | Karma: 12,18