Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Hroznej_puberťák

29. 8. 2010 22:14
Naivko

Dálniční známka je prostě jen další daň, a s výstavbou dálnic nijak nesouvisí. Že je určena na výstavbu a údržbu jsou jen kecy.

0 0
možnosti
PN

paulina

29. 8. 2010 21:32
já zase

Chci zdarma všechny ty úseky mezi Olomoucí a Brnem, kde to nehorázně drncá a bojím se jet víc jak 80, aby se mi nerozpadlo auto.

0 0
možnosti
VC

vena65

29. 8. 2010 19:53
Skutečně si myslíte

že dostavbu dálnic brzdí nedostatek financí ve státní kase? To nemůžete myslet vážně.Vyberte klidně desetkrát tolik a výstavba se nezrychlí, jen bude desetkrát dražší.

0 0
možnosti
PK

dolch

29. 8. 2010 19:46
Trochu souhlas

ale mýto bych pro osobní auta nezaváděl. Kdekoli jsem měl tu čest projíždět nějakým mýtným zařízením, vždycky jsem si rval vlasy - fronta k pokladnám, najít tu správnou, mít připravený příslušný obnos v drobných, protože tam nerozměňují, a pokud u jedné brány ano, je to fronta na půl hodiny. Někde v USA jsem dokonce viděl (naštěstí pouze z pozice spolujezdce), jak řidič musí bravůrním stylem vhodit drobáky do jakési trouby asi metr a půl vzdálené od auta, no pěkně děkuju.

Jinak třeba v Británii se neplatí "dálniční známka" ale "silniční". Prostě si to na rok musí koupit všichni. Kdo ji nemá a nechá stát auto na ulici - tomu ho odtáhnou a sešrotujou. Prosté, spoustě lidem ubydou starosti s přemýšlením koupit - nekoupit.

0 0
možnosti
P

pampi66

29. 8. 2010 19:43
chacha

stačilo bmožná y, kdyby se prachy vybrané na dálničních známkách a silniční dani opravdu vracely do silnic. Jenže ty končí v prohraných arbitrážích, pandurech a jiných s dopravou nesouvisejících výdajíchRv

0 0
možnosti
P

portika

29. 8. 2010 18:56
Klidně zaplatím

i 2000 Kč. Jenže k tomu mám jednu celkem zásadní podmínku. Kvalita našich dálnic by musela být srovnatelná s kvalitou dálnic ve zmňovaném Rakousku nebo i v Maďarsku.  Za ty naše vyjeté koleje, ve kterých se drží voda, a podivné panely, u kterých si člověk málem cestou překousne jazyk, tolik opravdu platit nechci.

0 0
možnosti
K

kaktusak

29. 8. 2010 18:40
Cílem snažení je zprivatizovat dálnice,

aby na nich zase někdo mohl bezpracně bohatnout, tedy vybírat nějaké mýto. Proto by tím stavitelem i výběrčím měl být stát.

0 0
možnosti
JL

jyr

29. 8. 2010 18:02
118+2(koupí(l)), pardon, 117+3(koupí(l))

Doufám, že pan ministr dopravy Bárta chce donutit 50 000 000,- šéfíky k útěku nebo vězení. 20% marže ke snížení, spíš k zrušení zisku. Až nabídnou pro něj přijatelné podmínky, bude se stavět o stošest. Jinak máme asi s dálnicema stavěnejma "Českou" firmou smůlu. Jen Číňané nás mohou zachránit.

0 0
možnosti
TL

Kurt21

29. 8. 2010 18:02
A já

A já zase chci platit za ujetý kilometr a poměrnou část ceny paliv (spotřební daně z paliv jdou také na výstavbu dálnic) pak naopak chci vrátit.

0 0
možnosti
N

Niky79

29. 8. 2010 17:44
hehe

Mimochodem, za ty 4 miliardy navic, pri ceskych cenach, postavite tak 7-8 km dalnice. Blahopreji!

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3344x
Kapitalismus se od socialismu liší v tom, že v kapitalismu vykořisťuje člověk člověka, zatímco v socialismu je tomu naopak :-/

Demokracie znamená poslouchat názory druhého a protichůdnými názory se vzájemně obohacovat. Demokracie nejsou ani totalitární nařízení vlády, ani nátlak odborů, ani diktát kapitálu, ani diktát pracujících.

Seznam rubrik