Děkujeme za pochopení.
Hroznej_puberťák
Naivko
Dálniční známka je prostě jen další daň, a s výstavbou dálnic nijak nesouvisí. Že je určena na výstavbu a údržbu jsou jen kecy.
paulina
já zase
Chci zdarma všechny ty úseky mezi Olomoucí a Brnem, kde to nehorázně drncá a bojím se jet víc jak 80, aby se mi nerozpadlo auto.
vena65
Skutečně si myslíte
že dostavbu dálnic brzdí nedostatek financí ve státní kase? To nemůžete myslet vážně.Vyberte klidně desetkrát tolik a výstavba se nezrychlí, jen bude desetkrát dražší.
dolch
Trochu souhlas
ale mýto bych pro osobní auta nezaváděl. Kdekoli jsem měl tu čest projíždět nějakým mýtným zařízením, vždycky jsem si rval vlasy - fronta k pokladnám, najít tu správnou, mít připravený příslušný obnos v drobných, protože tam nerozměňují, a pokud u jedné brány ano, je to fronta na půl hodiny. Někde v USA jsem dokonce viděl (naštěstí pouze z pozice spolujezdce), jak řidič musí bravůrním stylem vhodit drobáky do jakési trouby asi metr a půl vzdálené od auta, no pěkně děkuju.
Jinak třeba v Británii se neplatí "dálniční známka" ale "silniční". Prostě si to na rok musí koupit všichni. Kdo ji nemá a nechá stát auto na ulici - tomu ho odtáhnou a sešrotujou. Prosté, spoustě lidem ubydou starosti s přemýšlením koupit - nekoupit.
pampi66
chacha
stačilo bmožná y, kdyby se prachy vybrané na dálničních známkách a silniční dani opravdu vracely do silnic. Jenže ty končí v prohraných arbitrážích, pandurech a jiných s dopravou nesouvisejících výdajích
portika
Klidně zaplatím
i 2000 Kč. Jenže k tomu mám jednu celkem zásadní podmínku. Kvalita našich dálnic by musela být srovnatelná s kvalitou dálnic ve zmňovaném Rakousku nebo i v Maďarsku. Za ty naše vyjeté koleje, ve kterých se drží voda, a podivné panely, u kterých si člověk málem cestou překousne jazyk, tolik opravdu platit nechci.
kaktusak
Cílem snažení je zprivatizovat dálnice,
aby na nich zase někdo mohl bezpracně bohatnout, tedy vybírat nějaké mýto. Proto by tím stavitelem i výběrčím měl být stát.
jyr
118+2(koupí(l)), pardon, 117+3(koupí(l))
Doufám, že pan ministr dopravy Bárta chce donutit 50 000 000,- šéfíky k útěku nebo vězení. 20% marže ke snížení, spíš k zrušení zisku. Až nabídnou pro něj přijatelné podmínky, bude se stavět o stošest. Jinak máme asi s dálnicema stavěnejma "Českou" firmou smůlu. Jen Číňané nás mohou zachránit.
Kurt21
A já
A já zase chci platit za ujetý kilometr a poměrnou část ceny paliv (spotřební daně z paliv jdou také na výstavbu dálnic) pak naopak chci vrátit.
Niky79
hehe
Mimochodem, za ty 4 miliardy navic, pri ceskych cenach, postavite tak 7-8 km dalnice. Blahopreji!
- Počet článků 71
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3344x
Demokracie znamená poslouchat názory druhého a protichůdnými názory se vzájemně obohacovat. Demokracie nejsou ani totalitární nařízení vlády, ani nátlak odborů, ani diktát kapitálu, ani diktát pracujících.