- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dálniční známka je prostě jen další daň, a s výstavbou dálnic nijak nesouvisí. Že je určena na výstavbu a údržbu jsou jen kecy.
Chci zdarma všechny ty úseky mezi Olomoucí a Brnem, kde to nehorázně drncá a bojím se jet víc jak 80, aby se mi nerozpadlo auto.
že dostavbu dálnic brzdí nedostatek financí ve státní kase? To nemůžete myslet vážně.Vyberte klidně desetkrát tolik a výstavba se nezrychlí, jen bude desetkrát dražší.
ale mýto bych pro osobní auta nezaváděl. Kdekoli jsem měl tu čest projíždět nějakým mýtným zařízením, vždycky jsem si rval vlasy - fronta k pokladnám, najít tu správnou, mít připravený příslušný obnos v drobných, protože tam nerozměňují, a pokud u jedné brány ano, je to fronta na půl hodiny. Někde v USA jsem dokonce viděl (naštěstí pouze z pozice spolujezdce), jak řidič musí bravůrním stylem vhodit drobáky do jakési trouby asi metr a půl vzdálené od auta, no pěkně děkuju.
Jinak třeba v Británii se neplatí "dálniční známka" ale "silniční". Prostě si to na rok musí koupit všichni. Kdo ji nemá a nechá stát auto na ulici - tomu ho odtáhnou a sešrotujou. Prosté, spoustě lidem ubydou starosti s přemýšlením koupit - nekoupit.
stačilo bmožná y, kdyby se prachy vybrané na dálničních známkách a silniční dani opravdu vracely do silnic. Jenže ty končí v prohraných arbitrážích, pandurech a jiných s dopravou nesouvisejících výdajích
i 2000 Kč. Jenže k tomu mám jednu celkem zásadní podmínku. Kvalita našich dálnic by musela být srovnatelná s kvalitou dálnic ve zmňovaném Rakousku nebo i v Maďarsku. Za ty naše vyjeté koleje, ve kterých se drží voda, a podivné panely, u kterých si člověk málem cestou překousne jazyk, tolik opravdu platit nechci.
aby na nich zase někdo mohl bezpracně bohatnout, tedy vybírat nějaké mýto. Proto by tím stavitelem i výběrčím měl být stát.
Doufám, že pan ministr dopravy Bárta chce donutit 50 000 000,- šéfíky k útěku nebo vězení. 20% marže ke snížení, spíš k zrušení zisku. Až nabídnou pro něj přijatelné podmínky, bude se stavět o stošest. Jinak máme asi s dálnicema stavěnejma "Českou" firmou smůlu. Jen Číňané nás mohou zachránit.
A já zase chci platit za ujetý kilometr a poměrnou část ceny paliv (spotřební daně z paliv jdou také na výstavbu dálnic) pak naopak chci vrátit.
Mimochodem, za ty 4 miliardy navic, pri ceskych cenach, postavite tak 7-8 km dalnice. Blahopreji!