- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přemýšlím, jak hluboko může paní Šichtařová ještě klesnout... Dost často se už zdá, že hlouběji to již přece nemůže jít... a ejhle, ona to vždy dokáže... Bravo! A jsem velmi zvědav na vaši další metu v této vaší skutečně velice zvláštní zálibě, paní Šichtařová!
Bohužel musím s panem Veverkou souhlasit. Jsem asi jediný z diskutujících (nemám čas ani chuť se všemi těmi příspěvky probírat). Články paní Šichtařové jsou zbytečně dlouhé, dokonce i hloupé a slouží především k tomu, aby se diskutující mezi sebou poškorpili. A také slouží k tomu, aby se paní autorka mohla u každého článku prezentovat novou fotografií sebe sama. Nebyl by lepší Instagram ?
Zatím jsem ještě optimista, takže doufám, že když němečtí Zelení budou dál takhle blbnout, spadnou v některých příštích volbách pod 5% hranici a bude od nich pokoj. Jako se to povedlo těm našim.
Optimista je špatně informovaný pesimista.
Základní komunistická teze byla opačná: "úpadkem k pokroku". Teprve úpadek "prohnilého Západu" otevře cestu k "nebetyčnému pokroku přicházejícímu z Východu". Tahle písnička byla falešná už před stoletím a zůstala falešná dodnes, jen se malinko mění její vnější převleky.
Ten clanek by se mohl trochu upravit a prelozit do anglictiny a otisknout treba ve Vancouver Sun. Jen skracene, ve Vancouver radi levicak starosta Robertson, ktery chce vyresit dopravni situaci pouzivanim technologie z 19. stoleti, to je jezdeni na kole, i kdyz je tam spoustu kopcu a hodne prsi - remeslnici s naradim, autodopravci, tehotne zeny, fyzicky postizeni, starci. lide s presvahou, vsichni budou jezdit na kole. V Kanade vladne poblouzneny Trudeau, ktery by nejradsi zastavil tezbu ropy, ochudil kanadske obcany, i kdyz by to nemelo zadny vliv na vyplody do ovzdusi, zatimco jine zeme budou vyvazet vesele ropu do Ciny a Indie. Dalo by se pokracovat skoro do nekonecna.
Hlavně ty časy toho ohřevu bych vypíchnul bo jaxe to nebude dodržovat tak holt budeme ty pokrmy mít převařené nebo taky ti uspěchaní spořílci to budou žrát studené. :-)
Připomínám :
- Osel dýchá. Přitom spotřebovává atmosférický kyslík a produkuje CO2.
- Osel žere trávu, která je zelená, obsahuje chlorofyl a která vyrábí z CO2 atmosférický kyslík.
- Osel prdí metan. To je ještě skleníkovatější plyn než CO2.
- Osel dýchá a prdí i když nikoho nevozí a jen tak stojí v garáži.
Je tedy jasné, že při malém počtu osobokilometrů za rok je ekologičtější automobil,
který neprdí, nežere trávu a dýchá jan když někoho veze.
Neměl by se optimální počet osobokilometrů zavést jako nový emisní limit ?
Myslím tím - pokud jezdíte ročně méně, budete jezdit autem. Pokud více, tak na oslu.
Pokud ještě více než více, budete osla nosit.
V Koránu 16:9 se píše "A stvořil koně, mezky a osly, abyste na nich jezdili," takže používat k jízdě cokoliv jiného je rouhání!!!!
Bývá dobrým zvykem, že když někdo uvádí nějakou studii, tak na ni dá taky odkaz, aby se čtenář sám mohl přesvědčit....
Nicméně srovnání s Čínou a jejím průmyslem je taky krásně manipulativní. V první řadě Čína má proti EU úplně jinou strukturu zdrojů emisí. Podle dat z roku 2010 tvořé pevné zdroje celých 72%, narozdíl od EU, kde to je jenom 29%. Druhý fakt je, že Čína v posledních letech silně investuje do snížení emisí. Primárně sice kvůli smogové situaci, ale na emise CO2 to má taky velký vliv.
Takže to není tak, jak se nám článek snaží nenápadně podsouvat, že by si Čína jen tak dál jela to svoje, zatímco v EU se utrácí peníze za nic.