Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Přemýšlím, jak hluboko může paní Šichtařová ještě klesnout... Dost často se už zdá, že hlouběji to již přece nemůže jít... a ejhle, ona to vždy dokáže... Bravo! A jsem velmi zvědav na vaši další metu v této vaší skutečně velice zvláštní zálibě, paní Šichtařová!

1 5
možnosti
Foto

K47a48r24o63l 37W74i70l55d

16. 7. 2018 9:49

Bohužel musím s panem Veverkou souhlasit. Jsem asi jediný z diskutujících (nemám čas ani chuť se všemi těmi příspěvky probírat). Články paní Šichtařové jsou zbytečně dlouhé, dokonce i hloupé a slouží především k tomu, aby se diskutující mezi sebou poškorpili. A také slouží k tomu, aby se paní autorka mohla u každého článku prezentovat novou fotografií sebe sama. Nebyl by lepší Instagram ?

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem ještě optimista, takže doufám, že když němečtí Zelení budou dál takhle blbnout, spadnou v některých příštích volbách pod 5% hranici a bude od nich pokoj. Jako se to povedlo těm našim.

1 0
možnosti
TT

Optimista je špatně informovaný pesimista.

0 0
možnosti
Foto

Základní komunistická teze byla opačná: "úpadkem k pokroku". Teprve úpadek "prohnilého Západu" otevře cestu k "nebetyčnému pokroku přicházejícímu z Východu". Tahle písnička byla falešná už před stoletím a zůstala falešná dodnes, jen se malinko mění její vnější převleky.

1 0
možnosti
JT

J42i75r25i 62T53i15c56h19y

8. 7. 2018 17:14

Ten clanek by se mohl trochu upravit a prelozit do anglictiny a otisknout treba ve Vancouver Sun. Jen skracene, ve Vancouver radi levicak starosta Robertson, ktery chce vyresit dopravni situaci pouzivanim technologie z 19. stoleti, to je jezdeni na kole, i kdyz je tam spoustu kopcu a hodne prsi - remeslnici s naradim, autodopravci, tehotne zeny, fyzicky postizeni, starci. lide s presvahou, vsichni budou jezdit na kole. V Kanade vladne poblouzneny Trudeau, ktery by nejradsi zastavil tezbu ropy, ochudil kanadske obcany, i kdyz by to nemelo zadny vliv na vyplody do ovzdusi, zatimco jine zeme budou vyvazet vesele ropu do Ciny a Indie. Dalo by se pokracovat skoro do nekonecna.

1 0
možnosti
MM

M32i85k42i 11M95i97k90e19s

7. 7. 2018 17:51

Hlavně ty časy toho ohřevu bych vypíchnul bo jaxe to nebude dodržovat tak holt budeme ty pokrmy mít převařené nebo taky ti uspěchaní spořílci to budou žrát studené. :-)

1 0
možnosti
IB

I55v12a37n 47B30e75n43d49a

7. 7. 2018 13:31

Připomínám :

- Osel dýchá. Přitom spotřebovává atmosférický kyslík a produkuje CO2.

- Osel žere trávu, která je zelená, obsahuje chlorofyl a která vyrábí z CO2 atmosférický kyslík.

- Osel prdí metan. To je ještě skleníkovatější plyn než CO2.

- Osel dýchá a prdí i když nikoho nevozí a jen tak stojí v garáži.

Je tedy jasné, že při malém počtu osobokilometrů za rok je ekologičtější automobil,

který neprdí, nežere trávu a dýchá jan když někoho veze.

Neměl by se optimální počet osobokilometrů zavést jako nový emisní limit ?

Myslím tím - pokud jezdíte ročně méně, budete jezdit autem. Pokud více, tak na oslu.

Pokud ještě více než více, budete osla nosit.

8 0
možnosti
JD

Můžete mi tu podstatu vysvětlit?

0 0
možnosti
OU
Foto

V Koránu 16:9 se píše "A stvořil koně, mezky a osly, abyste na nich jezdili," takže používat k jízdě cokoliv jiného je rouhání!!!!

9 0
možnosti
JB

Bývá dobrým zvykem, že když někdo uvádí nějakou studii, tak na ni dá taky odkaz, aby se čtenář sám mohl přesvědčit....

Nicméně srovnání s Čínou a jejím průmyslem je taky krásně manipulativní. V první řadě Čína má proti EU úplně jinou strukturu zdrojů emisí. Podle dat z roku 2010 tvořé pevné zdroje celých 72%, narozdíl od EU, kde to je jenom 29%. Druhý fakt je, že Čína v posledních letech silně investuje do snížení emisí. Primárně sice kvůli smogové situaci, ale na emise CO2 to má taky velký vliv.

http://www.cesifo-group.de/ifoHome/facts/DICE/Energy-and-Natural-Environment/Energy/Descriptive-Data/global-emisssions-fossil-fuel-burning.html

Takže to není tak, jak se nám článek snaží nenápadně podsouvat, že by si Čína jen tak dál jela to svoje, zatímco v EU se utrácí peníze za nic.

6 5
možnosti
MK

Konečně rozumný příspěvek...;-D

0 3
možnosti
  • Počet článků 692
  • Celková karma 43,22
  • Průměrná čtenost 20046x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka,

spoluautorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2016 vydala knihu Jak to vidí Šichtařová, aneb Co nám neřekli o imigraci, důchodech a naší budoucnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené články