Facebook a inzerce ve skupinách II. - Další potíž

V minulém článku jsem popsal jednu z věcí, která brání účinné inzerci ve Facebookových inzertních skupinách, a tou je neoriginalita. Věřím tomu, že mnoho z vás si tenhle poznatek vzalo k srdci a nebude vkládat stejné inzeráty jako jejich kolegové, ale odlišíte se. Otázkou je, jestli pouze toto stačí? 

V jedné z reakcí na článek mi pisatelka psala svou zkušenost,  za kterou jí děkuji a dovolím si citovat: „Ať dělám co chci, dávám do toho sebe, své fotky, jako by „nic nefungovalo…“

Ano, nefunguje. Důvodem je to, kdo v této skupině je, za jakým účelem se tam její členové zaregistrovali. Položili jste si tuto otázku? Jsou tam ze stejného důvodu jako vy. Všichni chcete udělat obchod, prodat své zboží nebo službu, nikdo z vás nechce nakupovat služby nebo zboží, které nabízí jiní. Až na výjimky v ní není nikdo, kdo by hledal příležitost, která ho zaujme.

Představte si supermarket, kde nebudou zákazníci a budou v něm jen dodavatelé, vyskládávající své zboží do regálů. Máte šanci jinému dodavateli prodat? Ano, máte. Jak? Opravdu vás to zajímá? Napište mi na pfp.schaffer@gmail.com a dozvíte se, jak vyřešit tento problém a na rozdíl od ostatních bude mít smysl čas, který trávíte vkládáním inzerátů.

http://2015.vesele.info

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Milan Schaffer | sobota 24.8.2013 14:28 | karma článku: 5,30 | přečteno: 254x
  • Další články autora

Milan Schaffer

Proč jsme změnili obor

8.8.2018 v 11:01 | Karma: 4,93

Milan Schaffer

Zamyšlení před víkendem

27.9.2013 v 13:14 | Karma: 12,39

Milan Schaffer

Proč?

12.8.2013 v 14:51 | Karma: 4,26