Facebook a inzerce ve skupinách I.

Je to fenomén dnešní doby, kterým někteří networkeři tráví hodiny času. Sedí u počítače, zadávají svou inzerci, mnohdy i do stovek skupin. Zadají tam svůj inzerát, který jako by z oka vypadl tomu, který tam dal někdo jiný, podnikající se stejnou společností a čekají… a nával zájemců se ale nekoná … proč?

Znáte tuhle situaci z vlastní zkušenosti a nevíte, proč to tak je? Nezaujali jste. Zaujmete někoho inzerátem, který se na jedné stránce zobrazuje x-krát několikrát denně? Pochybuji. Jak to tedy udělat, abyste se odlišili a dosáhli kýženého výsledku? Odpověď je v předchozí větě. Odlište se. Udělejte si vlastní text inzerátu, pořiďte si k tomu svou vlastní fotku nebo obrázek (vlastním nemyslím staženou někde z internetu, pozor na autorská práva), zaujměte odlišností. Jen tak budou vaši inzerci lidé číst a nezaniknete ve spoustě stejných textů a obrázků. Pokud chcete, aby vaše snaha měla efekt a splnila svůj účel, nesdělujte ve své inzerci všechny informace hned, získejte na zájemce kontakt a potom to s ním proberte individuálně. Všichni jsme individuality a chceme, aby nám byla věnována náležitá pozornost.

Přeji vám pohodový a úspěšný den

http://2015.vesele.info

Autor: Milan Schaffer | čtvrtek 22.8.2013 11:33 | karma článku: 7,34 | přečteno: 404x
  • Další články autora

Milan Schaffer

Proč jsme změnili obor

8.8.2018 v 11:01 | Karma: 4,93

Milan Schaffer

Zamyšlení před víkendem

27.9.2013 v 13:14 | Karma: 12,39

Milan Schaffer

Proč?

12.8.2013 v 14:51 | Karma: 4,26