Kuře za 25 kaček ? Jasně a obývací stěnu k tomu !

    To zas jeden diskont s nábytkem vymyslel geniální marketingovou strategii na zvýšení obratu. Postavíme k obchoďáku stánek s grilovanými kuřaty a to by bylo, aby lidi, ještě  se zamaštěnými hubami, nevlezli dovnitř a neudělali nám tržbu.

     A co udělají zákazníci ? Přesně to, co se očekává ! Když už jsme tady, jdeme se podívat, co tam mají. A ono se vždycky něco najde, co nutně potřebujeme.

 „Podívej, táto, ty záclony ! A za poloviční cenu !“

„Táta“, jako každý chlap, racionálně namítne: „My nemáme doma záclony ?“

   Ale to už se košík plní dalšími nezbytnými věcmi. A jak tak jdou, kam je šipky navedou, uvidí tu obývací stěnu za super výhodnou cenu, tam konferenční stolek se slevou 20% a pak dokonce sedačku, zlevněnou z 30.tisíc na polovinu. A ačkoliv původně jeli jen okolo a viděli stánek s kuřaty za 25,- Kč, nyní bezradně stojí uprostřed toho hemžení a hlavou jim letí celý jejich domácí rozpočet.

  A když taková rodinka zjistí, že má finance jen na ten konferenční stolek a snad ještě na ty záclony, žádný problém, máme tu přece Finanční služby ! Jsou už skoro v každém obchodě a vaše děti  potom na pískovišti budou vykřikovat, jako ta roztomilá holčička z reklamy: „Splátky, splátky, no kde na to mám pořád brát… ?“

   Manažeři se plácají po ramenou a prodavači a pokladní šílí.  Počasí nákupní horečce ještě nahrává, protože venku je nevlídno, takže račte vstoupit  dovnitř, vy ovce, co se necháte nalákat na levný kuře, co se uvnitř sakra prodraží.

   Není snad nikdo, kdo by nekoupil alespoň magnetky na lednici nebo kuchyňskou chňapku.

  Protější – konkurenční- diskont s nábytkem také nepřijde zkrátka. Co se nesehnalo „u kuřete“, koupí se naproti.

  Manažeři jásají, prodavači padají únavou na hubu, pokladní  už z toho pípání mají mžitky před očima.  

   Je třeba vymýšlet další a další reklamní strategie, protože prý tržby klesají, lidé celkově málo nakupují a store manažeři z toho předčasně šediví.

  A na co se zpravidla utáhne průměrný (nebo chcete-li běžný) český občan ? Na levné  jídlo přeci !

        Takže se pěkně zákazníci nadlábněte a pak šupky dupky, jde se nakupovat !   

 

 

  PS: tak právě  tohle se mi honilo před chvílí hlavou na „rauchpauze“ :-)

Autor: Šárka Andrlová | sobota 8.10.2011 16:09 | karma článku: 23,93 | přečteno: 2270x