Moje milá pojišťovno

Nikdy jsem se tak nestyděl jako v posledních dnech. Ztrácím zdravý rozum? Co myslíte? Ale pro jistotu se zeptám na správném místě.

Moje milá pojišťovno

Jako každý rok touto dobou jsem od vás dostal vřelý pozdrav s připomínkou zaplacení pojistného na příští období. Vždycky mě to potěší, protože to znamená, že jsem prožil další období bez orkánů, záplav a podobných katastrof. Mohu se tedy pobavit přiloženým vysvětlením, které mně poslali tvoji zaměstnanci?

V roce 2016 jsem zaplatil roční pojistné s radostí, a protože si mě podle vašeho vlastního ujištění vážíte, získal také 20% bezeškodní bonus.

V roce 2017 jsem zaplatil pojistné o cca 5% vyšší a zmínka o bonusu žádná. Rok opět proběhl beze škod, tak proč se neradovat.

Na rok 2018 jsem obdržel žádost o zaplacení stejné částky s upozorněním, že maximální hranice obchodní slevy 40% byla dosažena (to bylo zřejmě to loňské zdražení) a proto pojistné „není možné pro následující období dále snižovat“.

Proto se vás pro jistotu ptám: Je prosím ta poslední dosažená zvýšená sleva 40% to zdražení  v minulém roce? Víme z denní praxe našich obchodníků, že zdražení může být „sleva“. Máme my klienti počítat podle zásady: „Nechci slevu zadarmo?“

Trochu mě uklidňuje, že další bonus už nedostanu a tak doufám, že příští rok nebudu platit víc. Asi jsem opravdu naivní. Přece na byt, který se vzhledem ke svému stáří pomalu řadí do kategorie historických památek musí být pojistka vyšší.  

Děkuji

Váš vážený klient

Autor: Karel Ryšán | čtvrtek 8.3.2018 11:40 | karma článku: 25,40 | přečteno: 1116x
  • Další články autora

Karel Ryšán

Čekám a čekám…

25.9.2019 v 13:25 | Karma: 25,64

Karel Ryšán

Jak rozumět informacím!

17.8.2019 v 14:25 | Karma: 12,84

Karel Ryšán

Proč jsem optimista?

8.3.2019 v 9:21 | Karma: 12,35

Karel Ryšán

Svaté pravdy

1.3.2019 v 8:30 | Karma: 15,71

Karel Ryšán

Na obranu paní Schillerové

24.2.2019 v 9:16 | Karma: 38,25