- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Česku také nezaostáváme na poli vymýšlení kliček a háčků. Snažil jsem si přečíst „Všeobecné podmínky pro poskytování služeb“ (Telefónica ČR) a ejhle: 11348 slov. Ukažte mně někoho, kdo dokáže prostudovat tento dokument ještě před uzavřením smlouvy. Ten kdo říká, že před uzavřením jakékoliv smlouvy si máme důkladně prostudovat podmínky podvádí. Mimo technické potíže pak zůstává fakt, že v případě neshody máte proti sobě tým zkušených právníků. Nezbývá než spoléhat na výtah z úst prodejce. Pro jistotu jsem si ověřil vysvětlení tří z nich a získal tři výklady. Tímto děkuji jedině chlapcům v Brně na České, jako jediní byli struční a jasní a nesnažili se zatloukat detaily... Zdravý paranoik ví, že to je jedna z praktik podvodných prodejců. Méně paranoidní zákazníci jsou odsouzeni k vyhubení.
A ještě jedna maličkost. Velikost písma: asi 6,5 bodu, tj. asi 1 mm. Takové písmo v žádném editoru není. Zákazník s nějakou tou dioptrií nemá šanci. Ale i to je dnes zcela v duchu běžných obchodních praktik. Můj známý to řeší tak, že občas nechá zboží u pokladny k veliké radosti zaměstnanců. Miniaturní poznámky odmítá luštit.
Další články autora |
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha