Skutečné pozadí aféry diesel gate odhaleno

Co je za aférou "volkswagen-diesel-podvod při měření emisí"? Nepřátelé eura všech zemí spojte se! Volkswagen na protest mění název. Stopy aféry vedou do severních Čech ... a na jižní Moravu.

Pokud mi v následujícím textu vypadne nějaký hacek nebo cárka, prosím za prominutí. Píšu ze Švýcarska. Mám zrovna chvíli volno před dalším termínem, a proto se chci s vámi podělit o zásadní informace, i když zachovám úplnou diskrétnost.

Živím se jako reklamační cestující. Starám se různým firmám o reklamace jejich výrobků ve střední Evropě. I v globální a virtuální době je potřeba, aby někdo mluvil se zákazníkem, utáhl nějaké šroubky v zakoupeném výrobku nebo mu vysvětlil návod k použití dětské trampolíny něšťastně přeložený z čínštiny. Práce je to pestrá. Na výplatu si neztěžuji, i když doufám, že to Středulovy odbory nebudou přehánět s dalším zvyšováním  minimální mzdy. Mohlo by mě to přivést do neřešitelné situace.

Právě jsem snídal v bufetu Häferle Potenza v jedné nejmenované zemi mezi Švýcarskem a Rakouskem. U značně opotřebovaného stolu jsem seděl se svým známým. Je to agent místni bezpecnostní informační služby. Říkejme mu třeba Hans Adam. Víc o něm prozradit nemohu. 

To, že se spekuluje, že za prozrazením podvodu při měření emisí je Ferdinand Piech, už je všeobecně známo. Tvrdí se, že prostě neunesl, když si neprosadil svou a chudáka Martina Winterkorna na jaře neodvolal, zahodil všechny morální zábrany a potopil i své nejmilejší dítě, Volkswagen, jen aby dosáhl svého. Stařecká ješitnost už způsobila lidstvu mnohem horší rány. Jediné účinné řešení jsme, mimochodem, viděl ve filmu Balada pro Narayamu: Obyvatelé vesnice Narajama na nejsevernějším japonském ostrově Hokaido prostě každý rok odvedli humánní formou tři nejstarší obyvatele na odlehlé místo do hor a vrátili se bez nich.

Ferdinand Piech je synem Louisy, rozené Porscheové, dcery Ferdinanda Porscheho. Jelikož Ferdinand Porsche byl Severočech, byla jeho dcera poloviční Severočeškou a Ferdinand Piech je tedy čtvrtinový Severočech. Severní Čechy se tedy podílejí celou čtvrtinou na nynějších problémech Koncernu Volkswagen.    

Ovšem pozor! Ferdinand Piech to neudělal jen tak. Přišli za ním ze CIA a citlivou informaci z něho psychologickými otázkami vytloukli. Pročpak záleží Americe na oslabení Volkswagenu? Teče jí do bot. Nepodařilo se jim zlikvidovat euro, ani subprime krizí, ani řeckou insolvencí. Už v roce 2009 se Václav Klaus sázel, že euro nepřežije rok dva A vida, je tu stále. Eurozóna překoná i uprchlickou krizi. Význam eura ve světovém obchodě každým rokem vzrůstá a váha dolaru klesá. Když dolar ztratí své postavení v mezinárodním obchodě, nebude tak snadné dolary tisknout, rozdávat je chudým voličům a zvyšovat americký veřejný dluh. Ochota půjčovat americké vládě ve světě klesne. A to bude znamenat poprvé v dějinách Spojených Států bankrot. Dávám dolaru osm možná deset let.

Informace od Hanse Adama se, zdá se, potvrzují. Jak se právě dovídám z redakce Niedersächsische Freie Zeitung, uvažuje Volkswagen, že si na protest proti aféře změní název z Volkswagen - auto pro lid - na Lastwagen, auto na náklad. Hans Adam pro změnu má kořeny v okolí Lednice na jižní Moravě.

 

Autor: Richard Neugebauer | pátek 25.9.2015 12:34 | karma článku: 18,23 | přečteno: 1580x