Reklamace ve své dokonalosti

Tento článek prosím nevnímejte jako reklamu společnosti Dicota, pouze vyjádření mých pocitů z jejich služeb.

Dicota Vent

=====================

 

Před několika lety jsem se dostal ke skvělému vynálezu společnosti Dicota - jedná se o počítačovou myš, která má v sobě zabudovaný malý větráček a během používání svému uživateli tak chladí dlaň. Prosté, ale téměř k nezaplacení. Pod normální myší se mi totiž dlaň často zpotí a to je nepříjemné.

 

Ovšem jako žádný stroj není dokonalý. Po letech častého používání se mi holt větráček rozbil, začal divně vrčet a přestal foukat. Tak jsem vlezl na web výrobce a našel si zde telefon na reklamace. S očekáváním nejhoršího jsem vytočil číslo a mohu říct, že mne mile překvapili. Slečna ihned pochopila jádro problému a jelikož bylo ještě cca hodinu před zavřením pobočky, vyzvala mne abych se ještě stavil, ŽE TO JEŠTĚ DNES VYŘEŠÍME. S představou, že slečna si vezme myšku a na dva týdny ji pošle někam do háje na opravu, jsem ji opravdu přivezl před pátou hodinou do pobočky.

 

Jaké bylo mé překvapení, že slečna vzala rozbitou myš, během dvou minut na základě platného záručního listu vytiskla papír k převzetí a dostal jsem tu samou a úplně novou myš! S vydechnutím "děkuji" jsem vypadnul ven a dnes už s radostí dál používám novou a funkční myšku s větráčkem. A můžu říct, že až budu shánět nějaké další speciální vybavení, nebo třeba i normální brašnu na notebook, tak nepůjdu nikam jinam, ale právě k nim.

 

Takže vy všichni nepříjemní lidé na reklamacích, poslouchejte! Takhle se získává loajální zákazník!!!

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: David Rektorys | neděle 25.10.2009 22:39 | karma článku: 8,42 | přečteno: 923x
  • Další články autora

David Rektorys

Svět se zbláznil!

9.8.2011 v 17:39 | Karma: 18,51

David Rektorys

Proč Amerika již brzy zkrachuje

28.7.2011 v 8:37 | Karma: 32,19