Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

parnassius

4. 1. 2009 19:41
Každý moderní elektrický či elektronický přístroj

obsahuje součástku zvanou "kujvítko". Ta má zajistit neustálou potřebu zákazníka kupovat nové a nové věci a zároveň zbytečně neprodlužovat funkčnost výrobku déle než je nutné - tzn. těsně po skončení záruční lhůty the end.

Kujvítko poznáte podle toho, že když rozeberete přístroj a znovu složíte, zůstane vám drobná součástka, která zcela evidentně neplní žádnou logickou funkci. Tuto součástku odeberete a přístroj přesto funguje i nadále.

Základem, jak se vyhnout reklamačním potížím a průtahům, je součástku ještě před prvním spuštěním odstranit .......a pokud navíc budete dodržovat návod k použití, je pravděpodobné že vám přístroj poslouží dlouhá léta nebo vás dokonce přežije..........

0 0
možnosti
MF

falm

4. 1. 2009 18:56
Záruční opravna / prodejce

Nevím,jak jste měla "nastavený" systém Vy, ale zpravidla je to věc prodejce zařídit záruční opravy a ne Vaše.

0 0
možnosti
Z

zcek

4. 1. 2009 18:25
báseň

Když tchýni umřela televize, složili jsme k tomu takovou báseň: Zemřela Orava, do sběrného dvora dána, elektronky po ní zůstaly. Přicházely každičkého rána, a místo své v Oravě hledaly. I zželelo se mámě milých elektronek, duše televize se vrátila, a vtělila se v nové elcédéčko, jímž konferák svůj pokryla. ...složte svému frapovači taky básničku!!! Nebo tomu pánovi, co ho opravoval!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1898x
Jsem člověk, ženská, máma, manželka, milenka, zaměstnanec, zákazník, čtenář, student, divák, snílek, klent, dcera... někdy jsem i pěkná bestie. Ale to bohužel příliš málo kdy. Děkuji, že jste dočetli až sem.