Za ekonomické běžence může Ježíš.

Tak jsem si dnes přečetl zajímavé názory panů kancléře Faymanna a analytika Jiřího Pehe. A dozvěděl jsem se, že za uprchlickou krizi můžou státy střední a východní Evropy – tedy my, a státy východního bloku - tedy opět my.

„Země jako Česká republika, ale i další, Polsko, baltské země, nechtějí závazné kvóty. A to je třeba kritizovat. Protože bez těchto závazných kvót se nepohneme dál,“ řekl Faymann. Problém řešení uprchlické krize proto podle něj není v Evropské komisi, ale ve státech střední a východní Evropy. Podle rakouského kancléře země na vnější hranici EU nebudou mít důvod bez existence kvót zajistit neprůchodnost těchto hranic. „Jak byste je chtěli přimět k ochraně této vnější hranice, když si budou myslet, že jim zůstanou statisíce (uprchlíků) a ostatní zatím budou v klidu? Tyto věci je třeba řešit současně, jedna ovlivňuje druhou,“ řekl Faymann.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/rakousky-kancler-kritizoval-cr-kvuli-uprchlikum-fby-/zahranicni.aspx?c=A150825_094343_zahranicni_ert

 

Pane kancléři - sliby se mají plnit nejenom Vánocích.

Úmluva k provedení Schengenské dohody

KAPITOLA 2

PŘEKRAČOVÁNÍ VNĚJŠÍCH HRANIC

Článek 3

1. Vnější hranice je možné v zásadě překračovat pouze na hraničních přechodech a ve stanovené provozní době. Podrobnosti, jakož i výjimky a způsoby malého pohraničního styku a předpisy použitelné pro zvláštní kategorie námořní dopravy, jako jsou rekreační plavby a pobřežní rybolov, stanoví výkonný výbor.

2. Smluvní strany se zavazují zavést sankce proti nepovolenému překračování vnějších hranic mimo hraniční přechody a mimo stanovenou provozní dobu.

Článek 6

1. Přeshraniční pohyb na vnějších hranicích podléhá kontrole příslušných orgánů. Kontrola se provádí podle jednotných zásad v rámci pravomocí každého státu a vnitrostátních právních předpisů s ohledem na zájmy všech smluvních stran a pro území smluvních stran.

2. Jednotnými zásadami ve smyslu odstavce 1 se rozumí:

a) Kontrola osob zahrnuje nejen ověření cestovních dokladů a dalších podmínek pro vstup, pobyt, práci a vycestování, ale i zjištění a předcházení ohrožení bezpečnosti státu a veřejného pořádku smluvních stran. Kontrola se vztahuje rovněž na vozidla a věci osob překračujících hranici. Každá smluvní strana provádí kontrolu podle svých vnitrostátních právních předpisů, zejména pokud jde o osobní prohlídku.

b) Všechny osoby se musí podrobit nejméně jedné kontrole, která na základě předložených cestovních dokladů umožní zjištění jejich totožnosti.

c) Cizinci podléhají při vstupu důkladné kontrole ve smyslu písmene a).

d) Při vycestování se provádějí kontroly, které jsou nezbytné v zájmu všech smluvních stran podle cizineckého práva a pro potřeby zjištění a předcházení ohrožení bezpečnosti státu a veřejného pořádku smluvních stran. Tato kontrola se v každém případě provádí u cizinců.

e) Není-li možné tyto kontroly provést z důvodu zvláštních okolností, je třeba stanovit priority. Přitom má kontrola pohybu na vstupu v zásadě přednost před kontrolou při vycestování.

3. Příslušné orgány střeží pomocí hlídek vnější hranice mimo hraniční přechody; rovněž střeží hraniční přechody mimo jejich obvyklou provozní dobu. Tato kontrola se provádí takovým způsobem, aby se nevytvářel podnět k obcházení kontrol na hraničních přechodech. Způsoby ostrahy případně stanoví výkonný výbor.

4. Smluvní strany se zavazují, že k provádění kontrol a ostrahy vnějších hranic poskytnou dostatečný počet vhodných pracovníků.

5. Na vnějších hranicích se provádí kontrola na stejné úrovni.

Pozor - ustanovení článku x odstavec y bylo či mohlo či může být změněno nařízením Rady (ES) :)

Krásně napsáno, že? Smluvní strany se zavazují, že k provádění kontrol a ostrahy vnějších hranic poskytnou dostatečný počet vhodných pracovníků. Tedy země na vnější hranici EU mají naprosto zásadní důvod a tím je to, že to slíbily. V případě, že nejsou schopny nebo ochotny smlouvu dodržet, je třeba je k tomu donutit a to i soudně.

Diskutovat s panem Pehe je složitější, vše souvisí se vším, viz "Motýlí efekt" pana E. N. Lorenze. Základní "myšlenkou" motýlího efektu je, zda nepatrné mávnutí motýlích křídel nad Tokiem může způsobit uragán nad New Yorkem. V souladu s touto teorií za krizi může tento motýl.

http://www.novinky.cz/komentare/378557-komentar-jak-sovetsky-neokolonialismus-souvisi-s-uprchlickou-krizi-jiri-pehe.html

Já jsem přesvědčen, že „uprchlickou krizi“ může Ježíš a to naprosto bezprostředně.

Prorok Mohammad řekl:

"kdokoliv uvěří, že nikdo si nezaslouží uctívání kromě Boha, jediného, bez (jakýchkoliv jiných) společníků, uvěří, že Muhammad je jeho poslem, uvěří, že Ježíš je služebník a posel boží, Jeho slovem, kterým poctil Marii a duchem pocházejícím od Něho a uvěří, že ráj a peklo jsou pravdivé, toho Bůh přijme do nebe"

Kdyby nebylo Ježíše, nebylo by Mohammada, kdyby nebylo Mohammada, nebylo by islámu, kdyby nebylo islámu, neměli bychom o čem psát.

 

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Radovan Vencálek | úterý 25.8.2015 12:09 | karma článku: 29,17 | přečteno: 1701x