- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem naivní, abych věřil volebním průzkumům, které jsou dělané na zakázku. Ale asi se nejedná o úplně zavádějící informace, které hlásají o Fischerovi jako hlavním favoritovi prezidentských voleb.
Takže kdo je volič pana Fischera z řad tzv. obyčejného lidu?
Ano, najde se mnoho z řad ODS, nebo TOP-09, nebo jiné vládní partaje, kterým jeho styl "do ničeho se nepletu, se vším souhlasím a hlavně na nic nemám jasný názor" bude vyhovovat.
Určitě se k nim připojí i jednotliví "investoři" v čele s panem Chrenkem, kteří určitě nedotují jeho volební kampaň jen z důvodu absolutního přesvědčení ve správnost volby pana Fischera.
Asi lze očekávat, že i lidé z řad žurnalistů, zvláště z vydavatelství Mafra ( MF Dnes a Lidovky ), které poskytlo 95% slevu na tištěnou i elektronickou reklamu jeho kampaně, budou mít "v popisu práce" volit "tak jak je třeba".
I bankovní úředníci z České spořitelny, která panu Fischerovi jaksi prominula poplatky za příchozí platby na jeho transparentní účet, budou asi mít "manuál".
Je třeba se zmínit i o státním podniku Česká pošta, která poskytla slevu na reklamní kampaň ve výši 20 milionu korun, bez ohledu na to, že je taková reklama politického subjektu ve státním podniku protiprávní.
A kdo je další?
Haló, je tu někdo?
Další články autora |
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...