Transparentnost zájmu, zájem transparentnosti
skutečnost však vykazuje zájmy zcela odlišné.
Kdyby totiž měl pan ministr zájem na transparentnosti, nebál by se jí sám postavit, ovšem to od počátku své politické kariéry odmítá a snaží se vyvoláním vln, zahladit skutečnost, že bezpečný přístav, který tvoří, není víc, než jen v písku postavená přehrada.
Potvrzují to i slova paní Jourové, k tématu ztracených zakládacích listin jednoho z ministrových sídel.
"SKORO SE MI TOMU NECHCE VĚŘIT"
Pronesla se smíchem před novináři, aby si pak s panem ministrem, či předsedou, či tím, kým pan Babiš je, mohla v zákulisí připít na to, jak to divadýlko pro spodinu zase sehráli.
A víte už, že Blanka má nového pasáka? Pardon správce, ale ono to v kontextu vyznívá jaksi podobně. Za jeden milion Korun českých na den, dostal tunel Blanka správce, který jí hlídá otvory. Nevím jak Vám, ale mně osobně ta podobnost nepřipadá jen jako náhodná.
Od prvního průjezdu tunelem Blanka se obdivuji schopnosti lidí, vykopat pod městem podobnou stavbu. Je to fascinující a zajímalo by mne, do jaké míry se provoz tunelu projevuje nejenom na výdajích státu a hlavního města, ale i na snížení uhlíkových emisí. Zároveň by bylo zajímavé zjistit, jaké jsou skutečné a reálné náklady na jeden den provozu, domnívám se totiž, že z onoho milionového sousta, více než půlka většinou zbyde.
Poté co se v Rotterdamu, Londýně, Berlíně, ale i dalších destinacích tunely otevírají i cyklistům a pěším, jsem zvědav, kdy se to podaří i ve stavbách typu Blanka, či dalších městských norách vyhrazených dnes, z 99% dravcům se spalovacími motory.
Uvědomili jste si někdy, že města stavěná dříve pro lidi, se přeměňují čím dál více na místa pro auta. Lidi začínají býti podružní. Ačkoli jsem hledal odpovědi dlouho, nenašel jsem je a třeba mi pomůže právě zveřejnění otázek, které mne trápí v blogu, tak pojďme na to.
- Víte někdo, kolik procent plochy měst zabírá silniční a železniční infrastruktura?
- Kolik procent plochy měst zabírají industriální plochy, včetně obslužných?
- Kolik procent zabírá obojí v celé republice?
Jedním z důvodů, proč se na to ptám, byla ukázka starého černobílého filmu, pravděpodobně grotesky, kterou jsem objevil na internetu. Před další četbou ji prosím shlédněte, aby Vám neutekl obsah zbytku blogu
Všimli jste si té neuvěřitelné efektivity vycházející z primitivnosti technologií a staveb?
Všimli jste si jak velký prostor má "ochranné pásmo železnice"?
Kolik bylo třeba zničit a znečistit zeminy, než mohl vlak jet?
Jak velký musel být volný prostor tunelu?
Vše mne zavádí opět do Plzně, k již jednou zmíněnému paradoxu opravy poloviny mostu na hlavním vjezdu do města (ve spodní části Rokycanské třídy). Tato je čtyřproudová, s místem pro jedno auto uprostřed "v zeleni). A právě tato magistrála se opravuje.
Zajímavé je, že i po zavření poloviny mostu - tedy poloviny čtyř pruhů se vešly na druhou polovinu mostu zase čtyři jedoucí vozy vedle sebe.
ZÁZRAK, řekl by jeden.
ŠLENDRIJÁN, řekl by druhý a po dokončení opravy první půlky, raději místo stejně širokých jízdních pruhů, udělal na mostě chodník šířky jednoho z nich.
Proč?
V každém případě to může být pro to, aby plýtvání prostorem, materiály i prostředky, které je vidět na každém kroku, bylo zdůvodnitelné.
Strašně mi to připomíná věci, na které narážím ve svém životě a následně je promítám do blogu, ale i přednášek a workshopů například na neadekvátní zacházení s existujícími zdroji, či vodou, která ještě včera patřila k samozřejmosti, stejně jako každoroční epidemie vší ve školkách a školách.
Poslední link odkazuje na akci za přítomnosti samotného Ministra Brabce. Toho samého, který rozhazuje nekoncepčními návrhy, zákony a nařízeními, jako by oséval naše pole. Je možné, že se do něho vtělil sám Přemysl Oráč, který pochopil svou chybu a raději se vrátil z politiky zpět ke svým volům.
V každém případě doporučuji si přečíst komentář dole pod textem. Jeho pravděpodobně anonymní autor, tam dobře vyzvedává jednu základní skutečnost.
JDE JENOM O PENÍZE
A tak to skutečně je. Práce pana ministra je v tom jak utratit co nejvíc, zároveň pravděpodobně i co nejvíc získat ve prospěch některého ze zahraničních kont, či členů široké rodiny a známých. A tak stejně jako nesmyslně chtěl do každé rodiny a do každého bytu kompostér, stejně tak retenční nádrž, a na ní vypíše dotace.
Podmínkou získání je, že si koupíte nádrže nové, nejlépe jedné konkrétní značky, a ještě lépe silně předražené a ty, co Vám sloužili již desetiletí, vyhodíte na skládku a vytvoříte další odpad jako základ správného hospodaření, protože plýtvání je známkou bohatství
NEBO TO TAK NENÍ, PÁNÍ POLITICI?
Tak proč se tak chováte?
Michael Rada
ZAKLADATEL ROKU 2017 - postoupil jsem do finále

Dne 4.8.2017 se objevila v mé e-mailové schránce zpráva o mé nominaci do finále soutěže o titul FOUNDER OF THE YEAR CZECH REPUBLIC. Titul vyhlašuje v rámci CENTRAL EUROPEAN STARTUP AWARDS.
Michael Rada
Seriál skončil

Je mnoho těch, pro které televizní seriál znamená příjemnou realitu nepříjemných dní mezi lidmi. S jeho hrdiny žijí, pláčí, smějí se i komunikují a jediné na co se těší, je další díl, a aby to těšení vydrželi,
Michael Rada
WASTELESS FUTURE

I am so happy to share with you that the president of global waste association ISWA has presented in his blog my point of view on the life in wasteless world.
Michael Rada
KDE JE BLOG?

Po blokaci ze strany provozovatele serveru iDNES byl denní blog přesunut na novou adresu, kde bude každý pracovní den publikován nový příspěvěk. http://industrial-upcycling.cz/index.php/blog/
Michael Rada
Zombie blog

Dne 16.9.2016 jsem publikoval poslední příspěvek do blogů iDNES, kam jsem přispíval každý den od 16.9.2014. Důvodem bylo zasahování redakce a záměrné snižování čtennosti u článků, které kolidovaly s činy a slovy majitele iDnes.
Další články autora |
Skokem do propasti Macocha ukončila život matka oběti střelby na fakultě
Skokem do Macochy ukončila o víkendu život matka jedné z obětí tragické střelby na Filozofické...
Bílá rakev, věnec od Gottové. Na rozloučení se Slováčkovou dorazil i prezident
Rodina a přátelé se v kostele v centru Prahy rozloučili Annou Julií Slováčkovou. Zpěvačka a...
Výbuch v Poličce: ostraha hlásila, že se předtím nad areálem vznášely cizí drony
Exploze v muničním areálu v Poličce, k níž došlo koncem března, stále vyvolává otázky. Ačkoli...
Bili ho, řezali a natáčeli, jak umírá. Mladíci umučili třináctiletého kluka, pro zábavu
Premium Mladistvý spolu s kamarádem zabil v Děčíně před třemi lety třináctiletého chlapce. Nebývale...
Trump si hraje s vojáčky. Stažení by Evropu bolelo, na výběr jsou jen špatné varianty
Premium Je to jen pár dní, co Donald Trump vyslal směrem k Evropě poněkud nepříjemnou zprávu. USA mohou ze...
Od královského fondu ke kryptoměně: dvě kauzy, které spojují stejní lidé
Jsou to dva na první pohled odlišné projekty – investiční skupina s údajným napojením na malajskou...
Vysvětlete, proč jste nezadrželi Netanjahua, žádají soudci z Haagu Maďarsko
Soudci Mezinárodního trestního soudu žádají Maďarsko, aby vysvětlilo, proč nesplnilo svou povinnost...
Plovoucí tanker na Vltavě a prodloužení Baťova kanálu. Z Česka je plavební velmoc
Česko se stává plavební velmocí, třebaže nemá moře. Na říční síti vzniká obrovské množství...
Vlak srazil a usmrtil na Táborsku člověka, část koridoru stojí
Nedaleko Sudoměřic u Tábora v pátek odpoledne srazil a usmrtil vlak člověka. Mezi stanicemi...

Zápisy do prvních tříd bez stresu: Rezervujte si přesný čas a
Zápisy do prvních tříd se nezadržitelně blíží. Víte, že na některých školách si rodiče mohou dopředu zarezervovat konkrétní čas, kdy se s budoucím...
- Počet článků 734
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 408x
Výstupy našich projektů můžete vidět například zde
Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.
Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.
Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.