A je moje!
Sdílená starost, poloviční starost. Sdílená radost, dvojitá radost.
To jsou slova, která jsem slýchával od své maminky, babičky od tatínka i dědečka a i když se dnes podobná filosofie moc nenosí (hlavně její druhá polovina), nehodlám na ni zapomenout, či ji začít ignorovat.
Ale pěkně od začátku.
S patento-právními řízeními jsem měl již několikrát co do činění. Vím, že je to proces obsáhlý a jedním z prvních kroků bývá odborná rešerše zjišťující, zda-li daný patent, či ochranná známka apod. nejsou již chráněny. Díky moderním technologiím lze však tuto odpověď získat již v rozmezí 10-14 dní.
O to více překvapující a nepochopitelné, pro mne zůstává, proč následně samotná registrace (nebyl-li nalezen problém) trvá mnoho a mnoho měsíců a není výjimkou, že se čeká i rok a déle. Já na svou ochrannou známku čekal od 5.9.2014 do 29.7.2015 a to je bez mála téměř rok.
Měl jsem velkou výhodu, na ochranné známce nestálo mé podnikání. Nebylo na ní závislé vykonávání projektů vedoucích k aktivní prevenci vzniku odpadu a tvorby světa bez odpadu, které jsem dal za cíl nejen sobě, ale i svým kolegům, partnerům a sdílím je se stále rostoucí skupinou klientů.
Stejně jako mé podnikání, tak i logo, které jsme stvořili, představuje nemožnost spojenou s nekonečností, a přesto jsou obě uzavřeny v reálném cyklickém celku, z něhož nelze uniknout.
Věřím, že pánové August Ferdinand Möbius a Johann Benedikt Listing se nezlobí, dovolil-li jsem si vzíti inspiraci u nich. Stejně tak věřím, že tak nečiní ani pan M. C. Escher jehož pohledu na svět se dodnes nemohu nabažit. Pro ty, kteří vizuální podoba není dostatečnou, nabízím i podobu matematickou.Nejsem však matematik a výše nevidím více, než jen napsané symboly a čísla, s nimiž si nevím rady, a již jejich četba mi způsobuje bolehlav. Má profesorka matematiky, paní Heroutová, dnes snad stále ještě dobrovolná převoznice, si jistě vzpomene, že vizuální matematika ve více dimenzích mi byla bližší, než podobné rovnice.
,
kde a jsou parametry, pro které platí
Hodnoty a určují šířku pásky a mohou být stanoveny z otevřeného intervalu
Zde originální odkaz na zdroj výše uvedeného.
Mám však ještě jeden důvod se radovat, že je moje.
Tím důvodem je nový prvek v kanceláři, v níž tvořím další a další projekty, články, přednášky, obrazy, křesla, stoly, domy. Tím prvkem je opět logo, stejné a přeci jiné.
V mé kanceláři totiž od minulého týdne je umístěno logo společnosti vyrobené z mechů a lišejníků. Nebylo je třeba barvit. Nebylo je třeba zabíjet procesem zatavení do plastu, či vzduchoprázna. Mé logo jen spí a ve svém spánku je schopno živit se a citlivě regulovat vzdušnou vlhkost.
Logo má rozměry 1.200 x 1.200 mm a není dokonalé, je totiž lepší, ve své nedokonalosti ukazuje život a ve svém životě to, proč práce a činnost, kterou dělám, má smysl.
Věřím, že jsem Vám článkem udělal radost, že jsem Vás potěšil, a kdybych Vám dal inspiraci pro Vaše další vlastní kroky, budu ještě raději.
Přeji Vám krásný den a věřte, že zítřek závisí jen na Vás samotných.
Michael Rada
Poslední Přísvěvek iDNES
Vážení čtenáři mého blogu, od 16.9.2014, tedy po dobu přesně dvou let, jste mohli každý den sledovat mé myšlenkové procesy, mou práci, projekty a názory. Po úvodní době svobodného psaní, se čím dál silněji v periodiku ministra
Michael Rada
Countdown. Jedna.
Při odpočítáníní je jednička vždy nejdelší, ještě totiž může znamenat přerušení, nebo bude znamenat, že to na co čeká tolik lidí, se skutečně za jediný okamamžik stane skutečností a svět, pravděpodobně už nikdy nebude stejný.
Michael Rada
Countdown. Dva.
Včera jsem zvěřejnil nejčtenější článek za dvouletou existenci mého blogu. Zajímavé je, že vyšel již 1.11.2014, tedy v začátcích mého blogu a myslím, že i obrovská dosažená čtennost a bohatá diskuze vedli k rozhodnutí psát denně.
Michael Rada
Countdown. Tři.
Tímto článkem byl zahájen countdown, či-li opdočítávání. Zatímco ten u první rakety s lidskou posádkou sledovali a poslouchali všichni s přístupem k mediu, které je vysílalo, dnešní se ani nesledují. Jsou nudné. Sledují se chyby.
Michael Rada
Čistá mobilita znovu na scéně. Naposledy na idnes
Tak jako každé pondělí, ani dnes se nevyhneme tématu čisté mobility. Opět, jak je u mne zvykem, se podíváme na další aspekty s ní spojené a to aspekty, které často nejsou zcela zřejmé, jsou však bez diskuze důležité.
Další články autora |
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka
Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let
Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...
Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné
Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...
Poslanci rozhodují o omezení prodeje zemědělské půdy cizincům ze třetích zemí
Přímý přenos Vyšší ochranu nejkvalitnější zemědělské půdy schvaluje Sněmovna. Schválí ji patrně v mírnější...
Muž násilím vnikl do školy v Litvínově. Policie ho našla v obchodě, kde kradl
Několik policejních hlídek včetně psovoda a speciální pořádkové jednotky zasahuje u gymnázia v...
Záhadný předmět na noční obloze překvapil fotografy čekající na polární záři
Záhadné těleso na obloze překvapilo v úterý večer mnoho fotoamatérů, kteří hleděli k nebi v...
Na Chebsku vjel vlak do spadlého stromu a vykolejil, provoz na trati stojí
Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek odpoledne v úseku mezi Velkým Luhem a Skalnou...
- Počet článků 734
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 413x
Výstupy našich projektů můžete vidět například zde
Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.
Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.
Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.