- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řeknete už jednou občanům, co uděláte, co opravdu uděláte!. To, že magistrát používá na volební kampaň peníze všech daňových poplatníků je vskutku chvályhodné… „Za prachy všech prodloužíme provoz MHD v Praze“ jenže – neuniklo náhodou voličům, že jde zase jenom o předvolební tah, který má autorům nápadu přihrát další hlasy? Po půlnoci, nebo po jedné hodině noční už běžnou (prodlouženou) dopravu používá málokdo. V klidu a bez problémů toto obsáhnou klasické noční linky.
Po Praze, ale i v jiných městech visí plakáty a billboardy na kterých čteme: „Udělali jsme krásné parky“, „Udělali jsme více zeleně“, udělali jsme, udělali jsme, ale…
Říkejte nám občanům, už konečně ne to, co se krásně poslouchá, ale to, co opravdu uděláte. Je sice pravda, že dvakrát slíbené je jako jednou dané, že slibem nezarmoutíš, ale……………
Slibům jsme uvěřili, politikům důvěřovali, jenže - jaké to zděšení při zjištění, že nás politici oklamali a zase pouze v rámci volební kampaně tvrdili předem nesplnitelné.
Další tah předvolební kampaně nastane 10. října, kdy magistrát megalomansky oznamuje koncert Kabátů ZDARMA. Je totiž potřeba se voličům zalíbit. Ne pro lidi něco podstatného dělat, stačí se jim zalíbit, něco slíbit.
Občané, daňoví poplatníci plaťte, kampaň nám zaplaťte!
Petr Pulec
Další články autora |
Jestliže vás trápí proměnlivé jarní počasí, máme pro vás tip, kam vyrazit, když počasí zrovna nepřeje. BRuNO Family Park v Brně se postará o zábavu...