Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

10. 10. 2012 13:47
O projektu rozhodlo MO v roce 2004 (kdo to byl?)

"Investiční náklady měly činit 440 mil. Kč. Podkladové materiály, na základě kterých byly stanoveny, MO ani ÚVN nedoložily." uvádí NKÚ v kontrolní zprávě.  Takže jen hausnumero, aby PPP prošel. A prazáklad všech ztrát. Pročpak jste to ve svém výčtu chyb MO neuvedl?

"V dubnu 2006 ÚVN zadala poradci, aby pro rozsah výstavby uvedený v pilotním projektu PPP zpracoval koncesní projekt. V průběhu jeho zpracovávání však zásadně rozšířila předmět projektu PPP o další objekty." pokračuje zpráva NKÚ. Kdopak byl tehdy ministrem obrany (s pomalu končícím mandátem)?  "MO ani ÚVN rozšíření rozsahu předmětu projektu PPP řádně nezdůvodnily."

0 0
možnosti
VH

Stará kára

10. 10. 2012 13:28
Dodatek smlouvy někoho k něčemu nabádá?

To zírám. Já jsem se domníval že smlouva (a její dodatky) účastníky zavazuje, nikoliv nabádá.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

10. 10. 2012 13:26
Zase bez odkazu!!!!

K t e r é   o d k l á d a c í   p o d m í n k y   n e b y l y   s p l n ě n y ???  Jistě se nebudete zlobit, že v případě absence odpovědi budu muset považovat vaše tvrzení za žvást.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

10. 10. 2012 13:53
Re: Zase bez odkazu!!!!

Už jsem ty odkladné podmínky našel. Obě měla splnit ůstátní" strana. Tedy tím, kdo mohl při jejím nesplnění smlouvu vypovědět byla evidentně jedině privátní strana.  (MO a ÚVN měly zajistit a/ doklad o zajištění prostředků a  b/  prosloužení zákonné maximální délky smluvně zajištěného užívání státního majetku soukromou osobou.)

  Odkladné podmínky odkládají platnost smlouvy (ale jistě ne do nekonečna) a samozřejmě nezbavují práva vymáhat škodu na těch, kteří nezajištěním plnění odkladných podmínek smlouvu zhatili.

0 0
možnosti
H

hovn

9. 10. 2012 9:42
No, že vy levičák byste pomohl

něčemu k záchraně??????

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 11,50
  • Průměrná čtenost 912x
Odborník na bytovou politiku, družstevnictví a státní správu, léta pracoval v Mezinárodním družstevním svazu, jako šéf svazu družstev, náměstek ministra MMR pro bydlení a vedoucí úřadu vlády, šéf kabinetu předsedy Poslanecké sněmovny. Jako člen exekutivy MDS navštívil za 27 let více než stovku zemí celého světa. Zahraniční modely i nadále trvale sleduje a analyzuje. "Bytové politice se poctivě dosud žádná vláda po roce 1989 nevěnovala. Jen pokus a omyl, vesměs z iniciativy poslanců. Proto je v takovém stavu v jakém je. Do této oblasti politické hašteření nepatří. Proto vytrvale opakuji, že je třeba toto změnit. Mnohdy by se stačilo rozhlédnout v okolních zemích, protože my jsme smutná rarita."

Seznam rubrik