Jak české e-shopy kašlou na zákazníky

A jsou tu opět Vánoce, v televizi, na internetu, jednoduše všude, kde se dá i nedá, už od léta nabízejí obchodníci slevy, slevy ze slev, dopravu grátis a kdo ví co ještě. A přitom si musí dávat zákazník hodně velkého Bacha!

Příběh první

Příběh běžný a tudíž ničím nepřekvapující. Objednám si jako sběratel hudební nosič mé oblíbené skupiny až od protinožců na  jednom z našich největších e-shopů. Je skladem a tak čekám a těším se na mail,kde mi sdělí termín doručení. Místo toho mi však do schránky přistane mail, že zboží skladem není!

Dělají si ze mně šoufky?

Příběh druhý

Jsou dva e-shopy s obuví známých značek. Při avízovaných slevách zjistíte u jednoho, že má chybu v zobrazení právě jednoho typu obuvi. Upozorníte je na to,oni vám poděkují a nic neopraví. Vy pak následně zjistíte, že ještě jeden povedený e-shop druhé firmy, který je stejný jako u té první, má i stejné chyby.

 

Přeji vám klidné nákupy po internetu.

Autor: Přemysl Čech | pondělí 16.12.2019 21:26 | karma článku: 15,43 | přečteno: 939x