- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebudu polemizovat ani filozofovat, nicméně jsem přesvědčen, že mnoho lidí si dnes už umí vybrat e- také podle toho, kdo zásilku nejen převezme, ale také v pořádku přepraví a doručí do rukou adresáta. Neboli jinak vyjádřeno, s kým konkrétní e-shop spolupracuje v oblasti balíkové přepravy.
Dnešní stav služeb České pošty v oblasti přehledu o stavu doručované zásilky je totiž tak nepřehledný, postrádající relevantní údaje, které jsou navíc naprosto nedostatečně aktualizovány (a to je ještě slabé slovo), že je aplikace nepřehledná i pro vlastní pracovníky na přepážkách a pobočkách České pošty!!!!
Možná by bylo lepší předat kauzu Česká pošta rovnou Úřadu pro hospodářskou soutěž, protože mi připadá, že způsob smluvní přepravy ze strany pošty vůči klientům více než podivný. A při vstupu na pobočku si připadám jak v papírnictví a nebo u Sazky a divám se, jestli jsem si nezmýlil dveře.
Inu, jede, jede poštovský panáček, ale kdo ví, kam? Spíš než panáček bludný Holanďan.
Další články autora |
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...