Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bojovnik2

5. 3. 2010 3:12
Pánové otrokáři, vzpamatujte se

přes všechny vaše snahy, vzít lidem jejich za cenu mnoha utrpení, bolestí a obětí vybojovaná práva jsou marná. Známe vás a vaši sprostotu a nedopustíme už návrat k nějakému druhu feudalismu nebo otroctví, i když on některý otrokář býval lidštější a férovější než takový ODSák. Otrokář totiž věděl, že pokud má pro něj někdo pracovat, musí se alespoň minimálně nějak postarat o jeho základní potřeby, ODSák má snahu a sen vyždímat jinou lidskou bytost do mrtě a hrůzu z toho, aby mu za to něco nemusel zaplatit.

0 0
možnosti

Zapata

3. 3. 2010 19:33
Co kdyby Vám,

někdo ubral na dohodnutých benefitech neb ona platě. Taky byste byl potichu? Ne že bych s nimi bezvýhradně souhlasil, ale na stávku mají právo, asi tak jako obžalovaný na obhájce.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 19:38
Re: Co kdyby Vám,

Souhlasím, že pokud by na ně byla podána žaloba a kdyby stávku neodvolali, tak by podána byla, tak by měli nárok na obhájce ... To je vše s čím mohu souhlasit. V životě se mi stalo mnohokrát, že mi někdo ubral na platě, z různých důvodů, ale nejčastěji proto, že na něj neměl zaměstnavatel peníze. Naše země je na huntě a proto nevím, proč by měly existovat benefity, zvláště pak, pokud se týkají pouze omezené skupiny, kteří požívají jejich výhod a nikoliv všech ... Takže asi tak ... Já souhlasím, že to je nepříjemné, ale stávkovat za to je svinstvo ...

0 0
možnosti

danastol

3. 3. 2010 18:07
maskování problému

Je to jen jeden důvod, jak již ČSSD předvedlo několikrát. To aby zamaskovali před lidmi uplácení při gripenech nebo pandurech, tak jsou schopni a ochotni svolat třeba marťany. Tak se dohodli s představiteli ČSSD, kteří jsou ve vrcholových odborech, aby rychle svolali stávku. Tak na to běžný lid zapomene a bude vidět pouze to, jak ČSSD spolu s KSČM tuto stávku oddálí. Když se na to normální člověk podívá, tak vidí, že se nejedná o žádné DPH nebo benefity, ale vlastně boj za nic a pro nic.

Vemte si to, jak se na to dívá jiný občan, který nemá možnost těchto benefitů využívat, pak Paroubek může stokrát říkat, že je to pro všechny.Je to jen a jen pouhá kamufláž na zatemnění mozku ještě pokud možno normálních lidí.Dělají to vždy a budou to dělat vždy.Vemte si průběh jednání odborů a najednou je konec, možná si socani uvědomili, že by jim to nakonec uškodilo, tak jako poplatky,tak radši skončí a myslí si, že jsou vítězové. Doufám, že je mnoho rozumných, kteří jim na to neskočí.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 19:16
Re: maskování problému

Taky doufám, ale obávám se, že je mnoho lidí, kteří jim na to skočí ... :-)

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

3. 3. 2010 14:07
mate pravdu,

bohuzel to nema sanci projit, protoze "stavka je podle zakona" :-/.

Mala reklama-  ted mi vysel clanek na tema stavka zas z trosku jineho pohledu.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 19:15
Re: mate pravdu,

To je omyl. To, že stávka je podle zákona totiž ještě nezakládá nemožnost někoho žalovat, že mě nepřepravil ... je jeho problém proč :-) ... Myslím, že v Americe by šli odboráři bručet, než by řekli švec :-) ... Četl jsem Váš článek, pěkný, karmu jsem umístil ... R^ ...

0 0
možnosti

GeorgeIX

3. 3. 2010 13:15
návrh

jednoznačně souhlas! R^

Ať už je to stávka doktorů nebo dopravců, má to vždy jedno společné. Poškozuje nás..

Jinak chápu je, když se šáhne někomu na peníze, tak to není příjemné. Ale já se v naší firmě taky nezačnu ohánět stávkou když mi nedají prémie nebo zruší benefity. Jediná věc je říct svoje podmínky a trvat na nich nebo jít někam jinam. Tvrzení, že to nejde je nesmysl. Samozřejmě, krize teď s trhem práce trohu zacloumala a dá se očekávat, že si každý bude chtít své místo udržet.. Ale ať mi nikdo netvrdí, že kvalitní lidi (a je jedno jestli je to řemeslník nebo ředitel firmy) nenajdou práci..

Co takhle vlastní stávka formou černé jízdy ? ( .. náhrada za to, že oni neposkytli službu, kterou my jsme měli zaplacenou bude .. "dnes Vaše služby zdarma".. Vím, ti co mají předplatné to udělat nemohou, ale aspoň nějaká odpověď části z nás...

G.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 13:37
Re: návrh

Jediný problém je, že darebáci, jako odboráři, se vždycky zaštítí právem ... Takže, jak jsem si teď přečetl ne iDNES, oni na stávku právo mají, zatímco Vy byste jel na černo a pak by Vás někdo zkasíroval. A pak, že tady není vše postavené nahlavu ... 8-o ...

0 0
možnosti

tromi

3. 3. 2010 13:10
soudruhu Potoczný vzpamatuj se

chtěl jsi demokracii a odbory do ní patří

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 13:20
Re: soudruhu Potoczný vzpamatuj se

Co žeee, co žeee! ... Já Vám dám soudruhu :-) ...

Ale k věci. Odbory do demokracie patří, rozhodně souhlasím, pokud jsou nástrojem zaměstnanců v konkrétních podnicích, aby prosadili své zájmy. Odbory jako mocenský nástroj sociální demokracie a pěst komunistické strany do demokracie rozhodně nepatří, protože to bychom taky mohli dopadnout jako v minulosti ...

0 0
možnosti

cenzůrakdetojsme?

3. 3. 2010 11:59
Odbory

obecně jsou dobrá věc.Sice humbuk kolem benefitů je vidírání ,ale obecně jsou odbory potřeba.Protože ve firmě ve které odbory nejsou JSTE Nevolník - OTROK, KUS HADRU.Zvláště u nějaké menší firmy.Zaměstnavatel vám nezajistí ochraný oděv, nedodržuje pracovní dobu musí te tam být dokud to neuděláte, plat také není valný shrnuto je to novodobé otroctví. Mám na mysli nižší zaměstnanecké pozice.Ozvat se nemůžete protože byste hned šel na hodinu.

Argumenty typu měl si se lépe učit neberu. Někomu je shůry dáno někomu ne, a ikdyž mi dáno nebylo mám snad nárok na slušné zacházení.Je 21 století propána ne 19 století.

0 0
možnosti

pavel 99

3. 3. 2010 12:10
Re: Odbory

pokud neumíte více než onen "kus hadru" pak je to i možné. Ale s tím Vám odbory sotva pomohou.:-/

Jinak pracovat se dá i rukama a kdo "umí rukama" je ceněn stále více, neboť takových je čím dál méně.

0 0
možnosti

SecondWisdom

3. 3. 2010 11:58
Heh

Co takhle udělat stávku proti odborářům. Vyjet si jejich seznam a pak by je živnostníci odmítli poskytovat služby. Asi by se jim to taky nelíbilo. ;-)

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 12:28
Re: Heh

To není špatný nápad, na druhou stranu bychom pak byli jako oni ... Já nezpochybňuji právo na stávku, ale v případech, které jsou definovány zákonem, ne jako forma nepokoje proti demokratické vládě ... ;-)

0 0
možnosti

Danny_Kay

3. 3. 2010 11:51
Boze...

...snad ani nekomentovat.:-/

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 12:30
Re: Boze...

Tak nekomentujte ... :-)

0 0
možnosti

KJV

3. 3. 2010 11:42
P.Potoczný vzpamatujte se

Když zaměstnavatel zaměstnancům nedá co jim patří a řekne jim,  když se ti to nelíbí jdi si kam chceš, tak to vydírání není. Když zaměstnanci zaměstnavateli řeknou, dej nám co nám patří, nebo si to dělej sám (stávkují), je to vydírání.  P.Potoczný, vzpamatujte se, jinak musíte do severní Korei nebo na Kubu, tam se stávkovat nesmí.

0 0
možnosti

Roman Potoczný

3. 3. 2010 11:46
Re: P.Potoczný vzpamatujte se

Benefity ovšem rozhodně zaměstnancům nepatří! Už z podstaty této věci je to něco, na co si zaměstnavatel předtím vydělal a protože chce zaměstnancům zlepšit podmínky, tak jim poskytuje benefity ... Ovšem pokud je poskytuje, tak by pro ně měly platit stejné podmínky v celém státě a to neplatily. Máte dojem, že náš stát má na to, aby svým zaměstnancům přilepšoval? ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!