Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

AKM

15. 6. 2008 15:54
no teda

s. polanecky obvykle keczá piczowiny, ale v tomto s nim musim souhlasit: jednak nasi zvoleni zastupci pravdepodobne pamatuji na sva mlada leta, kdy vytrubovali do sveta "porucime vetru desti"; druhak, jak vidno na http://www.osbid.org/071001_df_svetla1.html i rakousti byrokrate zjistili, ze celodenni sviceni je dobre akorat pro vyrobce zarovek (a to jen nektere)

0 0
možnosti
RP

Rudolf Polanecký

15. 6. 2008 19:30
Dovolím si opravit pár chybiček

1) Nejmenuji se ani Stanislav ani Servác, ale Rudolf. Hned na začátku máte překlep.

2) Úředníci ministerstva nejsou volení zástupci. Jedná se o vyhlášku ministerstva, nikoli o zákon schválený parlamentem

0 0
možnosti
VH

Stará kára

15. 6. 2008 14:25
Při hodnocení celodenního svícení zapomínáte

na ty blbce, kteří si dosud mysleli: Na cestu vidím, není potřeba svítit. (Pořád se ještě vyskytují - pro jistotu nesvítí ve dne nikdy). Kteří nepochopili, že mají být vidět. Ano, při prudkém slunečním svitu opravdu rozsvícená světla nejsou vidět. Ale v okamžiku, kdy se náhle prudce setmí, protože dozazil silný mrak ..... V okamžiku, kdy vjedeme z toho jasu do přítmí lesa, ....  Zkuste jednou použít hlavu na něco jiného, než k vymýšlení plků.

0 0
možnosti
TM

B.Walsh

15. 6. 2008 14:11
Pane Autore,

je to po snad po prvé, co jsem Vám nedal karmu a to qůli tomu celodennímu svícení. Ze zkušeností vím, že i přes den a to i vlétě je osvětlené auto lépe vidět než neosvětlené. Toto se prohlubuje pokud jede několik aut za sebou osvětlených a mezi něma jede neosvětlené tak se dá velice snadno přehlédnout a například v lesních úsecích to platí dvojnásob. A pokud potřebujete z nějakého důvodu  pozorně sledovat i provoz za sebou tak v zrcátkách se neosvětlené auto úplně ztratí. Když sednu do auta, tak po připoutání a nastartování automaticky rožínám světla. Pěkný den

0 0
možnosti
P

P.Farsky

15. 6. 2008 12:03
R.Polanecký, jste si jist, že jste duševně zdráv?

Projevil jsem tady starost o duševní zdraví R.Polaneckého. Mé obavy se nadále prohlubují, protože mi  stále není jasné, jaká potenciální duševní porucha, případně jaký komplex mládí nutí R.Polaneckého trápit se nad nesmyslnými články, ve kterých neustále uvádí opsaná a dávno známá fakta. I  v tomto článku Polanecký řeší  problémy, kterým nerozumí a teď už dokonce i za jiné země.

Přitom je evidentní, že daný problém má své výhody a nevýhody a právě proto, k tomu různé země přistupují odlišně.  Jen hysterika Polaneckého tento technický problém přivede k hysterickým reakcím , kde neváhá používat "technické argumenty" ve smyslu "skopová hlava.

Rudolfe, docela by mě zajímalo, jak by se na Vás tvářil rakouský ministr dopravy, pokud byste ho za svícení v Rakousku nazval skopovou hlavou ?

Rudolfe, ve vlastním zájmu, šetřete se, nebo se z toho psaní zblázníte.

0 0
možnosti
C

cover72

15. 6. 2008 14:06
Re: R.Polanecký, jste si jist, že jste duševně zdráv?

Jste zcela zjevně velmi špatně informován. V Rakousku teď tuto povinnost (svícení) ZRUŠILI - právě z důvodů, které shrnul pan Polanecký.;-D

0 0
možnosti
PN

vver440

15. 6. 2008 11:53
hm, tto vymyslel nejspíš ňákej lampasák

úplně stejná stupidita jako na vojně s hadrama. byť bylo vedro, voják si nemoh vzít bundošku, páč eště nebylo letní období. jinak ke svícení-je to výborná věc zvlášť na motorce, protože se zrcátka klepou a auto s rozsvícenýma světlama v tom j e vidět. a pokud si na auto namontujete xenony, tak spotřeba paliva nebude zas o tolik vyšší, protože maj příkon 35W na rozdíl od H4 s 55W a svítěj dvakrát líp

0 0
možnosti
RP

Rudolf Polanecký

15. 6. 2008 11:57
Re: hm, tto vymyslel nejspíš ňákej lampasák

Jenže tuším, nejsem si tím jist, xenony nejsou povoleny ve všech vozech. Myslím, že musí být schváleny výrobcem vozu, ministerstvem a mít homologaci na daný typ auta.

0 0
možnosti
DH

falonso

15. 6. 2008 11:41
otázka povinných zimních pneu

Naprosto souhlasím s autorem článku.Jedině lama může nakázat jízdu se zimními pneu v dubnových dnech,kdy se teploty blíží ke 20'C.Zimní pneu je samozřejmě důležitá pro zimní provoz velmi důležitá,ale ono to není ve většině případech o obutí vozu,ale o řidičských schopnostech daného řidiče.Mít zimní pneu a řítit se po namrzlé a zasněžené dálnici 130km/h je ukázka stupidity.Pak jsou mnohdy daleko bezpečnější vozy,které jsou náhlou sněhovou nadílkou v dubnu zaskočeni,bohužel již mají přezuto na letní pneu,ale přemýšlí hlavou a rychlost sníží na bezpečných 40-60 km/h. Nebourají totiž auta,ale lidi....;-)

0 0
možnosti
IZ

Ajvn

15. 6. 2008 11:10
pletete hrusky s jablkama

Pane autore, velmi casto s Vasimi nazory souhlasim, ovsem v tomto clanku spojit novou dopravni znacku a povinnost sviceni bylo velmi nestastne. Pokracujte i nadale ve svem blogerstvi, ale snazte se odlisit, kdy pouze ctenarum prinasite svuj nazor a vedle toho kdy mate vedomosti nutne k tomu, abyste vynasel soudy. Celodenni sviceni ma sve opodstatneni, uz jen z lekarskeho a fyzikalniho hlediska. Zkuste se zamyslet nad vsemi moznymi kombinacemi faze svetla behem dne, jeho umistenim na obloze, a kam muze smerovat ridicuv pohled ad uz primo nebo v oblasti periferniho videni. Uvazujte vsechny dostupne smery, vcetne zpetnych zrcatek ve voze, bocnich, apod. V te matici jednotlivych vysledku najdete velkou radu takovych, kde je prinos sviticiho vozu, tzn. bodoveho svetla pro lidske oko nezpochybnitelnym prinosem pro snazsi a rychlejsi rozpoznani.

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

15. 6. 2008 11:03
Takže

Souhlasím bez výhrad s tím, že povinnost jezdit na zimních pneumatikách od data do data je prostě blbost. Ale denní svícení je výtečná věc. Osvětlené auto je skutečně více vidět. Že to PODVODNÍCI obcházejí instalací bludiček s atestem jen dokazuje vyjímečnou schopnost některých lidí obcházet zákony. Tak se dá problém pojmenovat. A Skandinávie - svítí tam nejen v zimě, kdy je tma i přes den, ale i v létě, kdy je naopak světlo i v noci. Po delší době, Rudolfe, mohu kliknout na karmu. R^

0 0
možnosti
M

meloun.rudy

15. 6. 2008 10:40
Možná tu úpravu vymyslela skopová hlava

která s malým dítětem čekala 4 hodiny v zimě v e vánici na dálnici, protože nějaký tržně se chovající podnikatel poslal v takovémto počasí na dálnici kamion s letními gumami. Zd ej e opět praktická ukázka o tom jak jsou slogany o volném trhu hloupé a nebezpečné.

Kdyby jste četl článek celý a pořádně, dočetl by jste se tam mimo jiné:

"Na některých místech se umístí značení jen v zimním období, jinde budou stát značky po celý rok.

Pod značkou může být navíc tabulka, která upravuje období, ve kterém příkaz platí."

Takže váš titulek je slušně řečeno hloupý a předjímá věci, které můžou být úplně jinak. Ale i kdyby nebyly - klidně budu jezdit o 14 dní déle na zimních gumách s jistotou, že kamion nějakého "spořínka" nezablokuje dálnici na 4-5 hodin.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4346x
Obyčejný, pravicově smýšlející téměř padesátník s mírně nadprůměrným platem, zajímající se o politiku a spoustu dalšího, zkrátka jeden z mnoha.


@RudolfPolanecky
Soukromé blogové stránky
Rudolf Polanecký

Mé články najdete také na:
www.pravybreh.cz
Servery přebírající mé články:
www.neviditelnypes.cz
www.eportal.cz
www.ceskamedia.cz
www.ostrava-online.cz
www.moravskyjih.breclav.cz
FB skupina: Jsem pro postavení komunistů mimo zákon