Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

"... A proto mě překvapuje, že se ministr školství chytnul na diskuzi o způsobu hodnocení žáků, než aby inicioval diskuzi o způsobu a formě hodnocení škol a učitelů..."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přesně tak! Jenže mě to už dlouho nepřekvapuje, protože profesní úroveň jednotlivých učitelů, stejně tak jako úroveň jednotlivých škol je paradoxně to poslední, co koho ve skutečnosti zajímá.

A tím pádem NIKOHO ve skutečnosti nezajímá úroveň znalostí žáků a studentů škol obecně.

1 0
možnosti
LD

Karma jako hrom. Problém českého školství tkví v tom, že většina škol vůbec nepripravuje na budoucí povolání (u humanitních a manažerských oboru to ani pořádně nejde), natož kvalitně. Připravuje na přijímací zkoušky, které spočívají ve splnění požadavků, což je jak píšete ten AZ kviz a jiné vědomostní soutěže, zatímco naprostá většina profesi je o jiných schopnostech než je biflovani faktu. A dokud si tohle na MŠMT neuvědomí, tak bude jedno, zdali je ministr Petr nebo Pavel a zda je z modré, zelené nebo červené strany.

2 0
možnosti
PC

... nikdo totiž nemá ani zájem si to uvědomit - a v tom vidím naprostou tragédii a zkázu kdysi vcelku kvalitního českého školství.

1 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5326x
Ekonomický a finanční poradce s více než 20letou praxí v oboru, student posgraduálního doktorského programu finance na VŠE v Praze. Ve svém výzkumu se zabývá penzijními produkty, vyučuje předměty zaměřené na pojišťovnictví a řízení rodinných financí.