- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"... A proto mě překvapuje, že se ministr školství chytnul na diskuzi o způsobu hodnocení žáků, než aby inicioval diskuzi o způsobu a formě hodnocení škol a učitelů..."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přesně tak! Jenže mě to už dlouho nepřekvapuje, protože profesní úroveň jednotlivých učitelů, stejně tak jako úroveň jednotlivých škol je paradoxně to poslední, co koho ve skutečnosti zajímá.
A tím pádem NIKOHO ve skutečnosti nezajímá úroveň znalostí žáků a studentů škol obecně.
Karma jako hrom. Problém českého školství tkví v tom, že většina škol vůbec nepripravuje na budoucí povolání (u humanitních a manažerských oboru to ani pořádně nejde), natož kvalitně. Připravuje na přijímací zkoušky, které spočívají ve splnění požadavků, což je jak píšete ten AZ kviz a jiné vědomostní soutěže, zatímco naprostá většina profesi je o jiných schopnostech než je biflovani faktu. A dokud si tohle na MŠMT neuvědomí, tak bude jedno, zdali je ministr Petr nebo Pavel a zda je z modré, zelené nebo červené strany.
... nikdo totiž nemá ani zájem si to uvědomit - a v tom vidím naprostou tragédii a zkázu kdysi vcelku kvalitního českého školství.