Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Řešením by bylo naopak zakázat přihlížet ke známkám v rámci přijímacího řízení. Tím by paradoxně mohly známky získat smysl a mnohem větší vypovídací hodnotu.

Pro vzájemné srovnání, bude-li příslušná škola tento způsob chtít použít, by bylo možné využít kriteriální hodnocení nezávislým subjektem (dnes tuto roli mají pouze testy CERMATu, které se pro mnoho škol nehodí).

Formativní hodnocení má jiný účel (hlavním smyslem je podpora motivace), ale i jinou formu - pokud někdo používá hodnocení na škále u formativního hodnocení, jak píšete, tak je problém spíše v hodnotiteli.

1 2
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2501x
Stále ještě relativně mladý, pozitivně naladěný a neopotřebovaný učitel na 2.stupni ZŠ, vášnivý muzikant, amatérský cimrmanolog, sportovec a cestovatel.

Autor vzdělávacího kanálu http://youtube.com/@naockujsematikou