Děkujeme za pochopení.
Michal007
Cenzura a autocenzura
V dobách cenzury, a koneckonců částečně i dnes, novináři obvykle po několika zásazích cenzury zjistí, co lze psát a co ne, a sami se tlaku vedení přizpůsobí. Tlak politiků na piloty či řidiče je známý a tuto práci jdou obvykle dělat lidé ochotní podstoupit vyšší hladinu rizika. Během letu možná nikdo ani tlačit nemusel.
Peyrac
Termín rizikovat je rusismus :-( Česky říkáme riskovat
Ale to je detail. Jaké byly pokyny v letadle, to jsou asi jen dohady. Snažil jste se :-)
Georgis Fasulis
Nezlobte se, ale Váš článek jsem nepochopil
Nezlobte se, ale článek jsem nepochopil. Resp. nepochopil jsem důvod, proč jste jej vlastně napsal? Není tam ani jedna věta o tom, co si myslíte, jaký je Váš názor nebo osobní myšlenka? Napsal jste oznamovacími větami jen všeobecně známé informace o katastrofě, aniž jste tam dal jakoukoliv svou myšlenku.
Nrzlobte se na mne, ale opravdu nechápu, co jste chtěl čtenáři sdělit? Že spadlo letadlo? To přece všichni dávno ví.
ondra.novacisko.cz
Re: Nezlobte se, ale Váš článek jsem nepochopil
Já článek vítám. Už proto, že nikde v českých novinách se tyto informace neobjevily. Novináři jsou poslední dobou lameři
milinek
Omluva...
Za ten týden se vyrojilo v médii tolik spekulací jak to bylo, že plno redaktorů, blogerů a diskutující psala svůj verdikt nad pilotem, prezidentem apd., jako ten nejzaručenější který existuje. Je mě pak smutno, že nikdo nenapíše omluvu, že psal před tím nesmysly a lhal. Bohužel to není jenom tento případ.
Bolekczech
Re: Omluva...
Tak nějak jsem nepochopil, o čem to tu píšete. "Bohužel to není jenom tento případ". Nemyslím si, že autor tohoto článku vyslovuje nějaký verdikt. Naopak nabízí čtenářům poslední závěry z analýzy černých skříněk TU-154. Vzhledem k předchozímu článku bych řekl, že je to podání druhé alternativy názoru. myslím, že se tomu říká VYVÁŽENÉ ZPRAVODAJSTVÍ"...
zdeseny obcan
co cekate ze asi napisi?
Ted, v dobe emoci, nebude nevhodna pravda ventilovana, tim si muzete byt jist. Za nejaky cas, az uz to nikoho nebude zajimat, pak teprve budou detaily potichu uvolneny.
- Počet článků 86
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2432x
Na mé texty ani na jejich části si nevyhrazuji práva. Jakýkoliv text nebo jeho část může být citován nebo jinak použit. Žádná osoba ani organizace nemají právo omezovat svobodné a bezplatné šíření textů z tohoto blogu.