- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V dobách cenzury, a koneckonců částečně i dnes, novináři obvykle po několika zásazích cenzury zjistí, co lze psát a co ne, a sami se tlaku vedení přizpůsobí. Tlak politiků na piloty či řidiče je známý a tuto práci jdou obvykle dělat lidé ochotní podstoupit vyšší hladinu rizika. Během letu možná nikdo ani tlačit nemusel.
Ale to je detail. Jaké byly pokyny v letadle, to jsou asi jen dohady. Snažil jste se :-)
Nezlobte se, ale článek jsem nepochopil. Resp. nepochopil jsem důvod, proč jste jej vlastně napsal? Není tam ani jedna věta o tom, co si myslíte, jaký je Váš názor nebo osobní myšlenka? Napsal jste oznamovacími větami jen všeobecně známé informace o katastrofě, aniž jste tam dal jakoukoliv svou myšlenku.
Nrzlobte se na mne, ale opravdu nechápu, co jste chtěl čtenáři sdělit? Že spadlo letadlo? To přece všichni dávno ví.
Já článek vítám. Už proto, že nikde v českých novinách se tyto informace neobjevily. Novináři jsou poslední dobou lameři
Za ten týden se vyrojilo v médii tolik spekulací jak to bylo, že plno redaktorů, blogerů a diskutující psala svůj verdikt nad pilotem, prezidentem apd., jako ten nejzaručenější který existuje. Je mě pak smutno, že nikdo nenapíše omluvu, že psal před tím nesmysly a lhal. Bohužel to není jenom tento případ.
Tak nějak jsem nepochopil, o čem to tu píšete. "Bohužel to není jenom tento případ". Nemyslím si, že autor tohoto článku vyslovuje nějaký verdikt. Naopak nabízí čtenářům poslední závěry z analýzy černých skříněk TU-154. Vzhledem k předchozímu článku bych řekl, že je to podání druhé alternativy názoru. myslím, že se tomu říká VYVÁŽENÉ ZPRAVODAJSTVÍ"...
Ted, v dobe emoci, nebude nevhodna pravda ventilovana, tim si muzete byt jist. Za nejaky cas, az uz to nikoho nebude zajimat, pak teprve budou detaily potichu uvolneny.