- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Evropská unie má namále.
Jako každé manželství z rozumu drží na základě vzájemné výhodnosti. My, Němci vám něco pustíme z výdělku, když nám poskytnete trh.
City v tom nehledám, ty projevili Britové a jsou pryč!
Nepomohla si zpupná Unie ani hrdý Albion!
O co tedy jde?
V Evropské unii odborným odhadem závisí 30 miliónů pracovních míst na automobilovém průmyslu.
Evropská komise a Evropský parlament vnucuje nesmyslné a technicky nedosažitelné parametry automobilkám, zejména limity na produkci oxidu uhličitého. Kdo je překročí, bude platit drakonické pokuty.
Dovedete si představit, že váš plynový kotel sníží spotřebu plynu o třetinu? To by byl zázrak a bez využití elektřiny to nedáte...
Přitom patnáct největších lodí Světa zatěžuje životní prostředí více, než všechny automobily na Světě! (1)
V době krize z nízké poptávky po autech (a tedy ztráty) budou výrobci tvrdě platit za emise automobilů nad nesmyslné limity?
Dvě ekonomické rány, které evropské automobilky nemusí přežít.
Japonské, zejména největší konkurent Evropy- Toyota - ano. Jsou drahé, ale mají hotové a odzkoušené řešení. Přitom na výrobu těchto aut se vyprodukuje o tolik více oxidu, že se to srovná až po osmdesáti tisících ujetých kilometrů....
Ceny elektrifikovaných aut jsou zatíženy hlavně cenou technicky nevhodných baterií a ty nejlevněji dokáže produkovat kdo? Čína!
Rozhodnutí "honem, honem" nahrává asijské konkurenci. Koupíme drahá auta a budeme mít astronomickou nezaměstnanost? Zbláznili se?
V článku na idnes " Ropná krize: konflikt, který navždy změnil nejen automobilový svět" je popsána analogická situace v USA při příchodu ropné krize a jejich likvidační následky pro velké množství automobilek. Závěr článku je jasný. Automobilky je nutno podpořit, ony na oplátku podpoří naši zaměstnanost a ekonomiku.
Pokud nemáme na Mercedes, VW nebo Fiat jen vzpomínat, měla by se vzpamatovat zejména paní kancléřka, stát statečnou a vzepřít levicovému koaličnímu partnerovi. Je technicky vzdělána a musí jí to být jasné!
Za tuto cenu její funkce nestojí.
Pokud chce zachránit masu lidí v průmyslu, může a musí to udělat.
Stačí jedno rozumné rozhodnutí, při kterém zachová tvář i SPD.
Na pět let se odkládá platnost nových regulí!. Třeba se do té doby podaří Evropě vyvinout nové baterie a tím udržet evropská hybridní auta a elektromobily dostanou smysl....
Další články autora |
S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...