Pozdrav z Šumavy aneb E-mail Marketing

Zdravím, tak už je to chvíli co jsme se potkali, bohužel jsem ztratil tvou emailovou adresu.                                                                         

Píši ohledně té pojistky na auto, o které jsme se bavili. Nakonec vše dopadlo skvěle, vyřídili za mě kompletní převod a ani jsem nemusel nikam chodit. Celkem jsem ušetřil za tu moji octavii 4. tisíce, čekal jsem sice víc, ale myslím, že je to fajn úspora. Na to tvé žihadlo to určitě bude i víc, níže jsem Ti vložil odkaz tak uvidíš, jak to dopadne.
Odkaz pro porovnání 
Tak ať ušetříš co nejvíc!

Měj se hezky,

David

Michal Marek, Získejte až 30% slevu na rekonstrukci a jiné řemeslné práce! Jana Novotná, Super slevy na stavební práce - nyní až 30%! Alena Mrázková, Chcete konečně zhubnout? Vstupní konzultace jen za 200Kč. Věra Poláková, Vyzkoušejte kalkulaci na povinné ručení zcela zdarma! Slevy až 70%!!! ….nebudu Vás víc trápit, většina z nás tyto e-maily neotvírá, ale vyhazuje. V dalším kroku si jdeme ošetřit, aby nás autor svého reklamního útoku, dál neobtěžoval.

Rozesílání e-mailů je obchodní zbraň, jak zvýšit zakázky. Služby jako: „AT online media poskytuje výrobu a optimalizaci e-mailových templatů. Přesně víme, jak má vypadat kód, aby splňoval kritéria e-mail marketingu a zobrazoval se správně v každé emailové schránce. Dále optimalizujeme templaty, aby vyhovovaly všem SPAM filtrům, a tudíž byly doručeny do složek přijatých zpráv.“ (http://www.atome.cz/email-marketing) vládnou světem a bohužel jsou masivně využívány a my, držitelé e-mailové schránky, zneužíváni.

Vadí mi obtěžující reklamy, které ve virtuálním světě vyskakují, vyjíždějí, blikají, uskakují a já, abych si přečetla např. noviny, musím najít křížek, hbitě jej odkliknout...a až potom mohu pokračovat ve svém obyčejném a lidském záměru – dočíst noviny. Rozčilují mě parazitující reklamní e-maily a nemám ráda jejich brutální způsob -  proniknout za každou cenu k zákazníkovi.

Včera jsem otevřela svou e-mailovou schránku, vyházela nové reklamní nabídky, prohlédla si kamarádky fotografie z dovolené a mé oko (bohužel) spočinulo na tomto: „David Nováček, Pozdrav z Šumavy - Zdravím, tak už je to chvíli co jsme se potkali, bohužel jsem ztratil tvou emailovou adresu. Píši ohledně té“ a otevřela jsem...

Drahý Davide Nováčku & jednoduchéRučení.com,

zklamu Tě (budu Ti též tykat), ale my dva jsme se nikdy v životě nepotkali, ať je jasno hned v úvodu. To…že jsi ztratil moji emailovou adresu, mě opravdu a z celého srdce mrzí, ale jak vidím, jsi chytrý kluk a poradil sis. Píšeš ohledně pojistky na auto…kdybychom se spolu o tom "my dva" bavili (jak píšeš), řekla bych Ti, že mé auto je elegantně rozpadající se veterán, který již skvělou pojistkou má, proto ji nepotřebuji. Dále mne těší, že jsi ušetřil 4. tisíce a doufám, že to dobře dopadne a Ty mě za to, cos ušetřil, pozveš na romantickou večeři. Lichotku „žihadlo“ mé felince odpoledne zlehka a opatrně vyřídím…to víš, je to starší dáma a nerada bych, aby z Tvého komplimentu dostala infarkt (sockou jezdím opravdu nereda!).  

Měj se hezky,

Andrea

 

 

Autor: Andrea Anna Peldová | pondělí 22.7.2013 8:33 | karma článku: 12,20 | přečteno: 744x