Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takové množství reklamy je u mě zvrácenost. A čím více reklamy, tím méně funguje. Je to jako například s dopravními značkami - čím více jich u silnic je, tím méně je sledujete. Napadá mě, že tak jako Vás soused dle zákona nesmí obtěžovat hlukem (také kouřem, zápachem...) v míře větší než obvyklé, tak ani obchodník by Vás neměl obtěžovat. Zmíněnému marketu se snažím vyhýbat právě kvůli obtěžování, ale občas tam prostě zajdu a to pak musím rychle ho proběhnout a vypadnout co nejdříve - hlavně zvuková reklama je pro mě šílená. Jediný supermarket v mém městě, který mi ji nevnucuje, je Lidl, tam tedy chodím nejčastěji.

0 0
možnosti
Foto

Jste velmi plodná v psaní blogů, fajn, ale dovoluji si malinkou technickou: milovnice českého jazyka (z perexu profilu). Proč používáte v textu slovo přítel pro člověka, s kterým chodíte a pravděpodobně sdílíte lože? Není to náhodou partner?? :-) Díky a zdravím.V

2 0
možnosti
PP

Já vám nevím. Mě nějak partner přijde takové víc odtažité, ale je to jen pocit. Přítel může evokovat kamaráda, rozumím, ale jak ho tedy nazvat? Druh mi neleze přes pusu. A má drahá polovička je takové sentimentální. Možná když třeba chvíli vydržíme, bude to jednou manžel :-)

0 0
možnosti
JK

Poklidné prohlížení banánů v nadnárodním hypermarketu - ó, jaký důvod k hrdosti na svou zem! Nakupujem a přitom po sobě nestřílíme - přestože bychom mohli, ale my nejsme jen tak ledaskdo, my to neděláme! Jaká to vymoženost, jaký to důvod k hrdosti na svou zem!

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2571x
Ctitelka českého jazyka, milovnice koček, The Corrs, sushi a černé limonády. Konzervativec a puntičkářka věřící v princip vítězícího dobra a spravedlnosti. Matka z celého srdce milující svého syna. Vystudovaná publicistka a mediální analytička, která několik let působila v médiích a později se uplatnila i v PR.

Seznam rubrik