- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takové množství reklamy je u mě zvrácenost. A čím více reklamy, tím méně funguje. Je to jako například s dopravními značkami - čím více jich u silnic je, tím méně je sledujete. Napadá mě, že tak jako Vás soused dle zákona nesmí obtěžovat hlukem (také kouřem, zápachem...) v míře větší než obvyklé, tak ani obchodník by Vás neměl obtěžovat. Zmíněnému marketu se snažím vyhýbat právě kvůli obtěžování, ale občas tam prostě zajdu a to pak musím rychle ho proběhnout a vypadnout co nejdříve - hlavně zvuková reklama je pro mě šílená. Jediný supermarket v mém městě, který mi ji nevnucuje, je Lidl, tam tedy chodím nejčastěji.
Jste velmi plodná v psaní blogů, fajn, ale dovoluji si malinkou technickou: milovnice českého jazyka (z perexu profilu). Proč používáte v textu slovo přítel pro člověka, s kterým chodíte a pravděpodobně sdílíte lože? Není to náhodou partner?? Díky a zdravím.
Já vám nevím. Mě nějak partner přijde takové víc odtažité, ale je to jen pocit. Přítel může evokovat kamaráda, rozumím, ale jak ho tedy nazvat? Druh mi neleze přes pusu. A má drahá polovička je takové sentimentální. Možná když třeba chvíli vydržíme, bude to jednou manžel
Poklidné prohlížení banánů v nadnárodním hypermarketu - ó, jaký důvod k hrdosti na svou zem! Nakupujem a přitom po sobě nestřílíme - přestože bychom mohli, ale my nejsme jen tak ledaskdo, my to neděláme! Jaká to vymoženost, jaký to důvod k hrdosti na svou zem!