Páchá Spořitelna sebevraždu??

Spořitelna inovuje bankovní systém. Nabízí prý mnoho nových funkcionalit. Ale nový systém zjevně nefunguje. Neumí co umět má. Neumí co uměl předchůdce. Přesto Spořitelna trvá na nuceném přestupu. Snaží se spáchat sebevraždu??

Z nových funkcionalit budeme prý paf. Masivní reklamní kampaň je "fakt hustá".

Ale systém podle všeho nefunguje. Neumí co umět má. Neumí co uměl předchůdce.

Vývoj nového systému stál jistě balík a připravoval se léta. Rozhodnutí vrcholných manažerů ve Spořitelně ale není možné zpochybňovat. Už to stálo balík, chystáme to dlouho, a tak jedééééém.

Nejdřív to zkusili na dobrovolné bázi. Bylo možné současně provozovat oboje. Zkusil jsem a byl celkem nadšený. Něco nebylo uplně podle mého gusta, ale řekl jsem si, že si zvyknu.

Pak jsem se zase jednou rohodl zkusit něco v tom novém systému a narazil. Už to nešlo zpět. To mě mrzí.

Abyste mi správně rozuměli, nejsem zase až taková konzerva, abych nechápal potřebu inovace. Ale pokud nový systém, na který přejdete, nefunguje jak má a nejde na něm udělat ani to na co jste byli ve starém systému zvyklí, ještě rádi uvítáte možnost návratu.

Nový systém Georg nefunguje. Moje konkrétní zkušenost říká, že nelze zadat jednoduchou trvalou platbu na stravné ve školní jídelně. Vcelku asi pochopitelný úkon vzhledem k začátku školního roku.

Já ale narazil. Nový příkaz neumí zadat měsíční periodicitu s vynecháním prázdnin. Starý Servis24 to samozřejmě uměl. Pro starší dceru jsem to takto zadané měl. Teď navýšili stravné o 40Kč/měsíc.

Ani to však GeorgGO neumí. Při pokusu částku stávajícího TP navýšit systém kolabuje.

Podle technické podpory o chybě vědí. Odstraní ji možná v říjnu, možná v 1. kvartále příštího roku. Mám být trpělivý. A mám si prý zajít na pobočku a TP zadat tam.

Trval jsem opakovaně na návratu do starého systému do doby, než jim to bude fungovat, ale to mi bylo pakovaně zamítnuto.

Že to není jediná chyba, co systém vykazuje, je patrné mimo jiné  z diskusí pod články k tématu na idnesu, jako např. zde:

https://finance.idnes.cz/internetove-bankovnictvi-servis24-george-ceska-sporitelna-presun-rozhovor-filip-zeman-g59-/sporeni.aspx?c=A180927_112842_sporeni_sov

Spořitelna, přestože dobře ví, že nový systém nefunguje, rozhodla se přechod na něj urychlit. A vynutit.

Proč to dělá? Snaží se spáchat sebevraždu? Proč nenechají běžet systémy oba do vychytání většiny chyb? Každý snad chápe, že se "nerodíme" už hotoví.

V této nepochopitelné situaci se nabízí pouze toto vysvětlení: Vrcholní manažeři po dlouhém a tučném toku peněz do vývoje začínají zjišťovat, že se pod nimi kývou židle. Musí ukázat výsledky. A to hned. 

A věří, že lidi jsou tu tak konzervativní, že přesto banku nezmění a neodejdou. Jenomže není ten konzervativismus v tomto případě i proti nim, když jim berou na co jsou zvyklí??

 

 

 

Autor: Pavel Vávra | pondělí 1.10.2018 12:15 | karma článku: 47,51 | přečteno: 22003x
  • Další články autora

Pavel Vávra

Kroužkování??

12.10.2021 v 13:28 | Karma: 15,25

Pavel Vávra

Co je víc, slovo nebo rána pěstí?

25.3.2021 v 11:23 | Karma: 27,50

Pavel Vávra

Prymula performer.

15.10.2020 v 13:42 | Karma: 14,71