Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

BingoXX

16. 11. 2011 10:23
pane pokorny

jste nebetyčně hloupý, když píšete o něčem o čem nic nevíte. O holdingu uvažoval už Bárta jako ministr dopravy,nemá to nic společného s RJ. ČD uklízí a to na velmi vysoké úrovni již řadu let zpět, kdo jezdí často vlakem to ví, pokorny, který  si jen vymýšlí hloupé řeči to samozřejmě neví. Koleje vlastní český stát a ČD také vlastní český stát, proč by měl dávat jejich správu Jančurovi?To vymyslí jen chorý mozek. Kolik nádražáků byste propustil? Už dnes jich v provozu řada chybí. Vlaky se budou řídit samy, samy si postaví výhybky a cestující se budou sami kontrolovat zda mají jízdenky, další chorý výplod. Do a z ciziny jezdí cizinci, kdybyste někdy jel vlakem EC, tak byste to věděl a neplácal hlouposti, že do ciziny jezdí jen nádražáci. A největší blbost  na závěr - "Jak je to třeba v USA? Tam mám pocit, že vše se

vozí kamióny." USA mají největší objem nákladní doopravy po kolejích na světě, větší než celá Evropa i s evropským Ruskem dohromady.Takže svoje pocity si nechte pro sebe.

0 0
možnosti
V

villík

16. 11. 2011 10:42
Prosím, kde je tam psáno o předávání Jančurovi ?

Asi jsem to přehlédl.  .....;-)

0 0
možnosti
PH

petrph

16. 11. 2011 10:14
tu otázku samozřejmě můžeme rozšířit

Tedy, že ve vedení ČD nesedí nějaký neschopný (a třeba korumpovatelný) úředník,ale světe div se draze placený a najatý manager. Čili,není zde žádný důvod aby ČD zaostávalo za svými konkurenty, řekněme jak výkonově,kvalitou,bojem o zákazníky, atd...Pokud se to neděje, a ani pan najatý generální nemá zájem - za poskytovaný plat o to aby jím řízený podnik měl ty nejlepší výsledky- tak pak si prosím musíme přiznat že v téhle zemi (a možná ani jinde) ekonomické zákony  prostě neplatí....

A zda holding či ne? Jedna věc je že je u nás prý 144 dopravců-docela by mne zajímalo jejich procentuální zastoupení z hlediska převezeného nákladu či cestujících, tipnul bych si že přes 90% stejně platí ČD, a ostatní dopravci ani nebudou mít zájem platit vyšší náklady než skutečně projezdí - třeba na rekonstrukce či výstavby nových páteřních tratí (pokud po nich nejezdí), nebo dokonce i jen nádraží na která by teď měli přispívat...

0 0
možnosti
L

Leinad

16. 11. 2011 10:53
Re: tu otázku samozřejmě můžeme rozšířit

Dopravci pravděpodobně budou mít zájem na stavbě tratí mezi žádanými místy, tam, kde lze očekávat větší poptávku cestujících(/přepravy nákladu). I kdyby dopravci neměli zájem, může SŽDC paušálně vyžadovat takovou cenu za vlakokom, aby měla na investice. Mimochodem platí výstavbu silnic autodopravci? Je mýto+známky+silniční daň>=stavba+údržba silnic? Proč je Praha-Liberec soukromým busem levnější a rychlejší, než dotovaným vlakem, když bych očekával, že z technických vlastností vyplývá, že vlak by mohl mít menší náklady na místokm?

Zájem managementu ČD o cestující i zakázky v konkurzech je celkem malý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.