Otevřený dopis Vodafone

Milý Vodafone, tak trochu to asi zní jako milý Ježíšku a věru podobnost není náhodná. Také totiž doufám, že mi odpoví a podaruje mne trochou klidu proložený slušným chováním firma Vodafone. I jako v případě vánočního Ježiška s dárky je to přání naivní a nereálné. Ano tím pomyslným Ježíškem je podnik co se vtipnými reklamami s mini sobíky a rudým přelivem v každém šotu snaží otevřít srdce a hlavně peněženky svých klientů.

Škoda že se při osobním styku se zákazníky mění sobíci v zuřivé psy baskervillské. A lidské hodnoty jako právo na soukromí, lidský přístup i jakákoliv logika mění na cifru zaslanou vymahačské firmě.

Abych celou situaci vysvětlil a nezdržoval. Tak jsem si na konci minulého roku dovolil přejít v rámci Vodafone z jednoho účtu na druhý a změnit bydliště.

Převod probíhal následovně.

Přítelkyně zavolala na linku Vodafone a zažádala převod účtu pod účet svůj firemní. Tam jí samozřejmě slíbili, že převod je bez problému. Po převodu jsem na účtě viděl dlužnou částku cca kolem 50 Kč. I volala má aktivní milovaná do Vodafone a aktivně hlásila, že částka nesedí a  že chci dlužnou částku případně uhradit. Bylo jí řečeno, že částka je OK a že je tak malá, že jí ani nemám hradit, prý se převede na jiný účet.

Tak jsme moc nedumali a řekli si, že tedy nic platit nebudeme a že vyúčtování přijde na nový účet.

Co se nestalo. Jednoho krásného rána si místo přátelského hlasu své maminky povídám s linkou Vodafone, samozřejmě, že mě odpojili. Nevím jestli tušíte jaký je průšvih když podnikatele odpojíte od kontaktu se svými klienty, ubezpečuji Vás že velký.  Samozřejmě změnu a nápravu mohla provést jen moje přítelkyně pod který moje číslo nyní patřilo.

Tak nelenila a opět volala a bylo jí řečeno ať zaplatím těch 50 Kč, že jsem neověřený klient a že mi dopis samozřejmě posílali, ano posílali na starou adresu. I zaplatil jsem, řka, že je to moje chyba, že jsem neuvedl novou adresu na starém účtu :). U nového jsem ho měl dobře, I jal jsem se zbožně vzývat všemocné rudé božstvo, aby mi ten přečin odpustilo a božstvo se smilovalo za 2 dny  jsem byl připojen.

I radostně jsem plesal a užíval si volání, ale jen do té doby než mi přišel email od pana Vandriaka, že prý dlužím Vodafone 1400 Kč. Hned mi došlo odkud vítr vane.

I opět jsem volal  své rudé bohy a přednesl své požadavky. Nakřáplý hlas adolescenta mi slušnou formou oznámil, že si za to můžu sám když mám na starém účtu špatnou adresu, že prý mi psali. Inu vysvětlil jsem, že já člověk prostý a věci neznalý už v současnosti na starém účtě adresu nezměním, protože na něj nemám přístup a že nechápu proč používají starou adresu když mě mají vedeného na adrese nové na které se aktivně pohybuji a řádně platím.

Světe div se, když se přestěhuji pravidelně nevybírám schránku novému nájemníkovi, kterého ani neznám kusem drátu.

I mutující vznešenost se kroutila, prý problém a dluh nevidí, ale prý mi pošle vyúčtování. Na to jsem ho upozornil, že já mu na  oplátku asi pošlu kontakt na svého právníka, protože už mě jejich nekorektní jednání docela unavuje. Určitě si umíte představit jak unavený po těch tahanicích jsem. Prý:"Klidně".

Takže výsledek je ten že mi po čase přišla sms ať koukám NEPRODLENĚ zaplatit. Velmi oblíbené slovo to "NEPRODLENĚ", škoda že ho u Vodafone znají jen ve směru od zákazníka k operátorovi. Vyúčtování opět nikde. I dobrá duše opět zaplatila, i bez podkladů.

Mimochodem zajímalo by mě kde se to moje vyúčtování toulá.

No a již mě několikrát kontaktovala paní z B4B inkasso. Drze mi oznámila ať koukám prokazovat, že jako nic nedlužím a na moje argumenty, že jsem vše vyřešil s Vodafone mi oznámila, že to není žádné jednání ať koukám dokládat, že jim Vodafone žádnou zprávu nedal.

Ptám se tě milý Vodafone, kdy už se ke mě začneš chovat jako k zákazníkovi a přestaneš mě šikanovat a cpát na černé listiny neplatičů a dlužníků po širém kraji?

Tento otevřený dopis umisťuji na svůj blog a zasílám ho na Vaši centrálu. Ať je Vaše firemní chování řeznického psa varováním případným klientům.

Já sám osobně v nejbližší době toto otravné  operátor rodeo opustím a vydám se jinam. Např. do O2 kde také není vše růžové, ale aspoň někdo jeví zájem o klienta. Na telefonické reklamace neberete zřetel, po přepojení na příslušné oddělení mi operátor oznámí, že to nikdo nebere a že se mi ozvete.

No asi raději ne, obávám se že bych mohl vzteky polknout telefon.

Za případné chyby v pravopisu a slovosledu se omlouvám, vztek a rudé vidění mi brání po sobě text kontrolovat.

Také přikládám kontakt na pána z B4B Inkasso, především email, ať si i on užije spamu, když už mě několik týdnů jejich firma  prudí.


Jan Vandriak, e-mail:  vandriak@b4b-inkasso.com
B4B INKASSO s.r.o.
Telefon: 599 504 301-303
SKYPE: B4B-TELE

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Ales Pavel | středa 23.1.2013 19:00 | karma článku: 24,70 | přečteno: 3019x
  • Další články autora

Ales Pavel

Československo 1945

14.1.2024 v 16:21 | Karma: 23,82

Ales Pavel

Pochovejme Evropana

11.4.2022 v 16:30 | Karma: 6,63

Ales Pavel

Šli jste taky na Gotta?

13.10.2019 v 9:57 | Karma: 17,37

Ales Pavel

Když draka bolí hlava - recenze

9.11.2018 v 23:05 | Karma: 10,69