Oranžové lži.

Zdá se, že po úspěchu v krajských volbách se rozhodli socdemáci povýšit lež na pracovní metodu. Zřejmě , jak je dnes v módě, aplikovali slogan dalšího nacistického giganta Josepha Goebbelse - Stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Obdivuji jejich kampaně, jimiž nachytávají na vějičky svých lží lidičky, kteří později pláčí nad výsledkem.

BillboardPavouk

Jako právě teď v Brně, kde se nám  rozmnožily nové billboardy. Hezcí oranžoví kluci Roman Onderka a Jeroným Tejc se kasají, my v Brně říkáme camrají, že plní sliby. Tato věta zasluhuje samostatnou úvahu v níž se porovná co slibovali, s tím co udělali. Věřte, že toho co splnili kromě krásného soupisu zbožných přání moc nebude. Ale jako ukázka stačí titulek z dnešní Rovnosti: Od 1.dubna znovu zdraží jízdné MHD v Brně. Po prosincovém zdražení předplatních jízdenek se zvýší cena i těch jednorázových. Od 1. dubna bude MHD v Brně dražší než v Praze.
Jeden z oranžových předvolebních slibů přitom bylo nezdražení jízdného. Jak říkám. Oranžové lži.

Autor: Petr Paulczynski | pondělí 2.2.2009 11:04 | karma článku: 34,93 | přečteno: 2165x