Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

beda venerabilis

11. 12. 2009 15:22
Sovětští lidé

při pětiletkách obraceli toky řek. Demokraté (sociální i občanští) stěhují nádraží.

0 0
možnosti

coj@nato

11. 12. 2009 15:53
Re: Sovětští lidé

:-)Pěkně vyjádřeno pro srovnání. ....Jen aby to neinspirovalo soudruha Paulczyňského k nějakým dalším soukromým aktivitám, kdy by se mohl zapojit přímo.  On už vlastní několik zajímavých firem (Sepes Group), včetně firmy úklidové.

Nyní ho třeba trkne a bude si chtít na stará kolena založit navíc ještě stěhovací firmu s.r.o.  Co je doma, to se počítá. A odstěhovat brněnské nádraží ?..... To by bylo terno !

0 0
možnosti

coj@nato

11. 12. 2009 12:10
Nechejte nám "starou rolu" !

Paulczyňski, za koho Vy vlastně kopete, za kterou lobby ? Zdá se, že za tu s tím odsunem nádražím co ? Nebo tam máte navíc taky nějaký z těch lukrativních pozemků, jejich cena se díky odsunu vyšplhala nebo ještě vyšplhá do závratných výšin ?:-)

Soudruhu Paulczyňski, stejně vlakem nejezdíte a jezdit nebudete. Na svoji chatičku jste už za totáče jezdil taky autem, i když to byl možná jen prclavej Wartburg.

Nechejte nám starou rolu tam, kde je! ;-D

0 0
možnosti

karelman

11. 12. 2009 11:12
Možná bychom si měli vysvětlit definice

Politický zastánce výstavby: ten, který již dostal úplatek od ŽS. Odpůrce výstavby: politik, který úplatek neobdržel, a potom každý normální člověk, který jel někdy vlakem z Brna nebo do Brna. Moc by mě zajímalo, kolikrát jel za posledních deset let vlakem autor, Šťástka, Blažek, Onderka apod. Mohli by si to ale zkoušet na nečisto a vždycky třba vystoupit například v Heršpicích nebo Židenicích a pak dojít do centra. No, asi to neuděljí. Nádraží v Komárově je idiotská myšlenka jen zdánlivě, když si člověk uvědomí, kolik se na té veřejné zakázce nabalí lidí a nakrade, pak to má hlubokou logiku. Ti, co se nabalí, samozřejmě vlakem jezdit nebudou, takže jim může být úplně jedno, kde nádraží bude, pro ně může být třeba v Líšni.

Ačkoliv jsem pravičák, nebudu se v příštích místních volbách řídit ideologicky, protože na komunální úrovni se ideologie nedělá. Pro mě bude rozhodující, kdo dokáže zabránit takovým prasárnám, jako je nádraží nebo třicetpětka. Toho budu volit .

A ODS s Topolem? Nikdy

0 0
možnosti

MychalB_000

11. 12. 2009 11:56
Re: Možná bychom si měli vysvětlit definice

Máš recht, a když bude nejhůř, tak se k nástupišti budou přistavovat i tři soupravy namísto současných dvou současně ;-D Mimochodem, to, že Vlárská trať objíždí půl Brna než skončí na hlaváku je už jen taková historická perlička...

0 0
možnosti

zeolit

11. 12. 2009 10:18
Nové nádraží? Otázka především pro Brno.

ODS v minulosti přicházela s promyšlenými rozhodnutími. Měla by tak činit i v současnosti. Situaci v Brně neznám, je to jejich věc. Před schvalováním státního rozpočtu, ODS prohlásila, že podpoří pouze vládní návrh a že jinak bude hlasovat proti. Před takovým vyhlášením  měli předem pořádně myslet. Politici mají být věrohodní, držet slovo. Tentokrát Paroubek hovořil chytřeji. Rozpočet podpoříme, i když nám návrhy neprojdou. ODS si dala vlastní gól z půlky hřiště. Paroubek, který dokáže měnit názory během jednoho dne a ještě se tím chlubí odkazem na Adeanuerový výrok, stranu ODS pokořil. Poučí se vedení strany?

0 0
možnosti

Quantum daemon

11. 12. 2009 9:44
trapna brnenska ODS umi jen borit

radsi shodi cely projekt (ktery mela predtim v programu), nez by spolupracovala s ideologickym nepritelem. Tak to vypada, kdyz osobni zast zacne byt dulezitejsi nez snaha neco pozitivniho vykonat.

Jste Pawouku ostuda nas, Jihomoravanu

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

11. 12. 2009 9:19
Nevím, ale pořád to na mě působí tak

že to chce ODS dát koalici sežrat, i za cenu toho, že obětuje nádraží. :-P

-

Protože zelení nádraží nepodpoří, takže výsledek bude buď ten, že koalice padne, nebo to odskáče nádraží. A koalice nepadne, protože ČSSD a ODS si jdou po krku víc, než je zdrávo. ČSSD raději nádraží odpíská, než by pustila radnici. A pak nastane období hledání viníků - teda vlastně viníky už obě strany znají. Podle ODS je to koalice, kterou vede ČSSD, podle ČSSD je to ODS, která odmítá podpořit nádraží, přestože to měla v programu.

-

Ať to dopadne jakkoli, výsledek bude ten, že nové nádraží nebude. A od toho tady vlastně politici jsou, aby brzdili pokrok. Rv

0 0
možnosti

Dezo-Conka

11. 12. 2009 9:33
Re: Nevím, ale pořád to na mě působí tak

Proto říkám, že vám od těch peněz rádi pomůžeme.Ať žije bruntálské metro .!;-D

0 0
možnosti

MychalB

11. 12. 2009 9:16
Možná jen Ander čeká na nějaké chechtáky,

jako jeho kolega ze severních Čech. Pak přestane obstruovat ;-)

0 0
možnosti

Dezo-Conka

11. 12. 2009 9:07
Petře je to pravda, že zpíváš v brněnském

ansamblu Black Uganda Choir ? Jaká he tvoje oblíbená vánoční koleda ?;-D

Jinak, pokuď nehcete v Brnisku ty prachy, tak my je v Bruntále berem.

.... postavíme si na Uhlířáku skokanský můstek a metro do OsramuR^;-D

0 0
možnosti

Cavaliere

11. 12. 2009 9:23
Re: Petře je to pravda, že zpíváš v brněnském

No jo Bruntál , taková díra se hned tak nevidí.:-)

0 0
možnosti

Michal007

11. 12. 2009 8:54
Nádraží alespoň dočasně vyřešili soudruzi poslanci

přiškrcením dopravních investic v rozpočtu: http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=655417 . Stavět se nezačne, ale horší je, že se zřejmě přeruší výstavba tunelů Dobrovského a přilehlých křižovatek. Mnohakilometrové fronty v místech, kde nikdy nebývaly, jen tak rychle nezmizí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.