- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
při pětiletkách obraceli toky řek. Demokraté (sociální i občanští) stěhují nádraží.
Pěkně vyjádřeno pro srovnání. ....Jen aby to neinspirovalo soudruha Paulczyňského k nějakým dalším soukromým aktivitám, kdy by se mohl zapojit přímo. On už vlastní několik zajímavých firem (Sepes Group), včetně firmy úklidové.
Nyní ho třeba trkne a bude si chtít na stará kolena založit navíc ještě stěhovací firmu s.r.o. Co je doma, to se počítá. A odstěhovat brněnské nádraží ?..... To by bylo terno !
Paulczyňski, za koho Vy vlastně kopete, za kterou lobby ? Zdá se, že za tu s tím odsunem nádražím co ? Nebo tam máte navíc taky nějaký z těch lukrativních pozemků, jejich cena se díky odsunu vyšplhala nebo ještě vyšplhá do závratných výšin ?
Soudruhu Paulczyňski, stejně vlakem nejezdíte a jezdit nebudete. Na svoji chatičku jste už za totáče jezdil taky autem, i když to byl možná jen prclavej Wartburg.
Nechejte nám starou rolu tam, kde je
Politický zastánce výstavby: ten, který již dostal úplatek od ŽS. Odpůrce výstavby: politik, který úplatek neobdržel, a potom každý normální člověk, který jel někdy vlakem z Brna nebo do Brna. Moc by mě zajímalo, kolikrát jel za posledních deset let vlakem autor, Šťástka, Blažek, Onderka apod. Mohli by si to ale zkoušet na nečisto a vždycky třba vystoupit například v Heršpicích nebo Židenicích a pak dojít do centra. No, asi to neuděljí. Nádraží v Komárově je idiotská myšlenka jen zdánlivě, když si člověk uvědomí, kolik se na té veřejné zakázce nabalí lidí a nakrade, pak to má hlubokou logiku. Ti, co se nabalí, samozřejmě vlakem jezdit nebudou, takže jim může být úplně jedno, kde nádraží bude, pro ně může být třeba v Líšni.
Ačkoliv jsem pravičák, nebudu se v příštích místních volbách řídit ideologicky, protože na komunální úrovni se ideologie nedělá. Pro mě bude rozhodující, kdo dokáže zabránit takovým prasárnám, jako je nádraží nebo třicetpětka. Toho budu volit .
A ODS s Topolem? Nikdy
Máš recht, a když bude nejhůř, tak se k nástupišti budou přistavovat i tři soupravy namísto současných dvou současně Mimochodem, to, že Vlárská trať objíždí půl Brna než skončí na hlaváku je už jen taková historická perlička...
ODS v minulosti přicházela s promyšlenými rozhodnutími. Měla by tak činit i v současnosti. Situaci v Brně neznám, je to jejich věc. Před schvalováním státního rozpočtu, ODS prohlásila, že podpoří pouze vládní návrh a že jinak bude hlasovat proti. Před takovým vyhlášením měli předem pořádně myslet. Politici mají být věrohodní, držet slovo. Tentokrát Paroubek hovořil chytřeji. Rozpočet podpoříme, i když nám návrhy neprojdou. ODS si dala vlastní gól z půlky hřiště. Paroubek, který dokáže měnit názory během jednoho dne a ještě se tím chlubí odkazem na Adeanuerový výrok, stranu ODS pokořil. Poučí se vedení strany?
radsi shodi cely projekt (ktery mela predtim v programu), nez by spolupracovala s ideologickym nepritelem. Tak to vypada, kdyz osobni zast zacne byt dulezitejsi nez snaha neco pozitivniho vykonat.
Jste Pawouku ostuda nas, Jihomoravanu
že to chce ODS dát koalici sežrat, i za cenu toho, že obětuje nádraží.
-
Protože zelení nádraží nepodpoří, takže výsledek bude buď ten, že koalice padne, nebo to odskáče nádraží. A koalice nepadne, protože ČSSD a ODS si jdou po krku víc, než je zdrávo. ČSSD raději nádraží odpíská, než by pustila radnici. A pak nastane období hledání viníků - teda vlastně viníky už obě strany znají. Podle ODS je to koalice, kterou vede ČSSD, podle ČSSD je to ODS, která odmítá podpořit nádraží, přestože to měla v programu.
-
Ať to dopadne jakkoli, výsledek bude ten, že nové nádraží nebude. A od toho tady vlastně politici jsou, aby brzdili pokrok.
Proto říkám, že vám od těch peněz rádi pomůžeme.Ať žije bruntálské metro .
jako jeho kolega ze severních Čech. Pak přestane obstruovat
ansamblu Black Uganda Choir ? Jaká he tvoje oblíbená vánoční koleda ?
Jinak, pokuď nehcete v Brnisku ty prachy, tak my je v Bruntále berem.
.... postavíme si na Uhlířáku skokanský můstek a metro do Osramu
No jo Bruntál , taková díra se hned tak nevidí.
přiškrcením dopravních investic v rozpočtu: http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=655417 . Stavět se nezačne, ale horší je, že se zřejmě přeruší výstavba tunelů Dobrovského a přilehlých křižovatek. Mnohakilometrové fronty v místech, kde nikdy nebývaly, jen tak rychle nezmizí.