- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Začalo to "My jsme za vodou", ale tento motiv by se dal udělat i s řadou oranžových šibalů. Nyní jsem narazil v Brně na další novinku.
Jako zakladatel jedné reklamní a jedné promo agentury však mohu jedno říci jistě. Toho babráka grafika, co parodoval známou scénku z Berlusconiho vily bych na hodinu učinil nezaměstnaným Něco tak zbastleného jsem dlouho neviděl.
Mnohem více, než tento vyšumělý Topol s bílým náramkem (mimochodem to co bylo vidět, než to grafici rozostřili svědčí o tom, že se nemá za co stydět) mne zajímá billboard který je cca 50 m za tímto s nápisem "Jen blbci neposlouchají argumenty". Kromě toho, že je to pravda, myslím, že tento motiv bude vbrzku něčím doplněn. Tak si počkejme, co se z toho vyvine.
A tvůrcům těchto 3,14čovin vzkazuji: Musíte se více snažit, bratře plukovníku. Totok zatím nic moc.
P.S. Pod mými posledními blogy se rozpoutala od některých diskutérů nechutná, debilní a mnohdy sprostá diskuze napadající i moji rodinu. Takto se u nás vyrovnává část internetové veřejnosti se svobodou slova a názoru. Jedni a ti stejní, ať napíší co napíši mi přidělují nálepky, bez náznaku přemýšlení nad obsahem mých sdělení. Prostě jim jenom nepasují do jejich ideologického či intelektuálního krámu. Proto jsem si vypracoval interní seznam těch, na něž už nebudu reagovat, pokud budou pokračovat v takovém duchu jako dosud. Zatím jsou to: Hank Moody , P.Farsky, cojanato, cara 7, bob41, editi
Další články autora |
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....