- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máte pravdu, nechtěla bych být na jejím místě... Měla by být nestranná, ale v tom pořadu je to těžké, spíš než moderátorku dělá "policajtku," která tam udržuje pořádek...
Víte mám pocit, že se tam střetávají fanatičtí obhájci a fanatičtí odpůrci. Mezi tím vším vlaje paní Jílková v plesových šatech a zoufale se snaží udržet nějakou formu pořadu.
ten pořad jsem párkrát viděla ale to hádání a překřikování tam mi vadí účtenky jsou při reklamaci určitě dobré ale jen při nákladnějších položkách
žádné loterie se účastnit nebudu
Jo, to hádání a překřikování je děsný, navíc úplně mimo, když náhodou tématu rozumíte. A než se k něčemu dojde, vyprší čas a nedojde se k ničemu.
Účtenky si nechávám jen v případě, že by mohla hrozit reklamace.
Máte slovo, a já na to nemám nervy. Co se loterie týče, stačila mi zbytečně rozmazaná stížnost někoho, kdo zadal do přihlášky čas platby kartou místo času zaevidování účtenky...
To už by ale bylo hodně drsné neporozumění. Někde na pokraji základní gramotnosti.
Paní Ludmilo, teprve se rozbíhá, můj názor na pořad Máte slovo, i na tu státně podporovanou účtenkovou loterii, jsem sdělila v článku, a je dobře, že lidé o ní přemýšlejí... Díky za reakci.
Na Jílkovou se nedívám, kromě předvádění nových rób není se na co koukat. Proč něco takového podporujeme svými poplatky, to mi je záhadou.
Loterie jsem se nezúčastnila, Váš článek ale ve mně vzbudil zvědavost. Ani nevím, jestli ještě pokračuje.
Účtenka není povinností při reklamaci,stačí svědek.
Než shánět svědka je snad přece jen pohodlnější ta účtenka...
1. Pořad paní Jílkové je naprosto k ničemu, k ničemu se tam nikdo nedohrabe. Je to jenom diskuse hluchých s hluchými, nikdo nikoho nepřesvědčí.
2. Paní Jílková, dříve v Kotli, nyní zde, se chová jako dryáčnice nejhorší sorty.
3. Účet si samozřejmě nechávám odjakživa od dražších výrobků /PC, boty, nábytek atd.
4.Účtenkovka zaplatíme všichni, náklady na ni převyšují její "benefit". Na Slovensku skomírá.
5: EET je rovněž k ničemu, argument Chorvatskem naráží na realitu, že tato země rozhodně není ekonomický tygr.
A navíc ty navýsost trapné anonymní SMS od diváků.
Ano, účtenka je při reklamaci dobrá. Ale to s EET nijak nesouvisí.
Už ne vždy. Postačí jméno, email a podobně.